• FruTez

Fikasugna erfarna makar

Håller tummarna stenhårt för Nides och Herr Linum!!

• FruTez

Frujj: Åh, va gott att höra att hon hamnat på en bra skola! Hur trivs hon där?

• FruTez

Frujj: Har mailat en fråga om bloggen! Inte för att det är krångligt nu, men det kommer väl att bli senare, när det kommer fler recept.

La upp bilder från Halloween igår!

• FruTez

Frujj: Jag kommer inte åt LAYOUT-menyn när jag loggar in. Misstänker att det bara är du som kan det eftersom du startade bloggen! Förresten, grattis till segern mot 3! Har du betalat massa pengar under denna tiden?

Abbe: Jag har med mig din matlåda idag! Tack för lånet. Maken uppskattade doggiebaggen med Eruptionkaka som jag hade med mig hem! Jag sitter i receptionen idag, så du kan få den nästa gång du går förbi!

• FruTez

Abbe: Jag kan ju bara massa smöriga amerikanska tjejfilmer. Här kommer några förlag, ifall att, typ, liksom! *fniss*

Just like heaven
    Sweet home alabama
    Dirt Dancing
    Dagboken
    The Holiday
    Love Actually
    Notting Hill
    För evigt
    Kärleken checkar in

• FruTez

Hej tjejer!

Åh, jag vill åxå ha bakelse! *mums* Fast det verkar inte bli några...

Nibbla: Åh, jag som så gärna skulle vilja se dig i pepparkaksklänning! *fniss*

Frujj: Jag brukar alltid ha Renässans engångs pipetter hemma. Perfekt vid förkylning och som Carma skrev, de funkar jättebra på bebisar också!

Bauti: Vilken superfin lya!!

Nides: Vi får ta en pysselkväll hemma hos mig nån dag när jag kommit iordning.Kanske en pyssel-pyjamas-sleep-over?

• FruTez

Abbe: Hur tyckte du att det kändes? Jag har fått göra det två grr. detta året för att kolla upp min cysta. Första ggr fotade dom båda boobsen ifrån alla vinklar som är möjliga. Visster inte att mina boobs kunde bli så platta! *skratt*

• FruTez

Frujj: Inte kul när alla är förkylda. Hoppas att ni får en mysig soffkväll trots allt snörvel!

Carma: Jag skulle gärna villa pyssla lite julkort nån dag, fast jag kan inte förräns december. Det kanske blir lite sent? Låter bra med gott om utrymme! Vi har åxå gott om utrymme hemma nu. Vi har ett bord med plats för 6 pers. Har även en iläggsskiva till den där man nog kan klämma in två personer till, så längre fram när vi börjar komma iordning kan vi vara där också.

God morgon förresten!

• FruTez

Carma: Jag var också på Avenyn och firade in det nya milleniet! Hihi! Tänk ifall vi gick förbi varann! Tycker alltid att det är så roligt att tänka så. En gång när jag hoppade runt på olika företag blev jag kallad till ett ställe där en anna vikarie blivit sjuk. När jag kom dit så var det inte så mycket att göra och det låg en HArry Potter bok där som jag började läsa i. PÅ eftermiddagen ringde tjejen som var sjuk och bad mig att lägga undan hennes Harry Potterbok och vi småpratade lite, trots att vi aldrig träffats. Inte mer med det.

Två månader senare var jag på ett annat jobb. Jag jobbade tillsammans med en annan vickarie under två dagar. Vi klickade så bra och bytte telefonnummer och idag är hon en av mina närmaste vänner.

Det visade sig sedan att det var samma tjej vars Harry Potterbok jag satt och läste i!

• FruTez

Slutar om 25 min. Vill passa på att önskar er alla en trevlig helg! KRAM!

Svar på tråden Fikasugna erfarna makar