• Carma07

Fikasugna erfarna makar

Bauti: Syr du häxkläder?

• Carma07

Åhh, är ju så länge tills dess. *nyfiken*

• Carma07

hejsan

Igår var vi på föräldrautbildning. Då fick vi prata om hur den första tiden hemma har varit. Jag berättade att vår lilltjej sov på nätterna men å andra sidan då var vaken hela dagarna. och så sov hon som en stock när vi var där.

Hon har fått en ny kompis också. Hon har upptäckt sin vänsterhand. Det är så roligt att se när hon spanar in den.

Idag blir det att städa upp lite grann om tid finns. Kolla så att det finns rena lakan och handdukar. Ikväll blir det först ett kort kompisbesök och senare ikväll kommer N's farmor och kusin.

Nibla: Jobbigt med ond nacke när man har en liten att bära på. De är ju tunga de små liven.

• Carma07

Frujj: Jag har testat någon gång men tyckte det var svårt att få det att sitta. Gnuggade man på det så lossnade dem. Men det ska tydligen funka om man använder 3D-lack. Har inte testat det ännu.

• Carma07

Frujj: Har svarat dig på mailen.

• Carma07

Godmorgon

Farmor och kusin på besök. Liltjejen har varit uppe och jollrat med farmor och snart blir det bad.

Nibla: Knepet mot mjölbaggar enligt svärmor är anticimex.

• Carma07

Godmorgon

Ska bli så kul i kväll!! Nu har även jag hittat en kostym för ikväll. Saknar dock hörntänder till den så ni får använda fantasin lite granna. Är det någon som har ett rött läppstift?

Vet inte vad det är med lilltjejen och gäster. Hon bara stensover.

• Carma07

Tack alla för igår och extra tack till er som fixade och donade. Häftig fest. Vår lilltjej har varit sovit som vanligt inatt och idag, men å andra sidan sov hon som en stock på festen. Snacka om festprisse.

Frujj: Receptblogg låter riktigt roligt.

• Carma07

Tjingis

Lycka till med fotningen idag. Hoppas du är så trött sedan idag att du får sova inatt.

Frujj: Jag har en brun-vit randig P&P trasa som är din. Den var kvarglömd hos Abbe och jag tog med den eftersom vi pratar om en babydate. Påminn mig om att den ligger i min skötväska om jag glömmer.

Någon som vet hur man gör för att få olika signaturer på bloggarna? Vill behålla mitt namn på min blogg och vill använda Carma på receptbloggen. Försökte lägga upp ett till konto men den godtog inte samma mailadress. Måste jag ha två olika mailadresser för att få olika signaturer på bloggarna?

Svar på tråden Fikasugna erfarna makar