• Carma07

Fikasugna erfarna makar

Abbe: Du får hälsa R grattis från oss.

• Carma07

Jag har uppdaterat vår blogg med mina få bilder. Det är inte alls lika bra som Nides men kul kanske att ha några på bloggen också.

• Carma07

Godmorgon

Imorse åkte lilltjejens farmor och kusin hem och vi är själva igen. Inatt har hon vaknat varannan timme så idag blir det soffan och en SATC-dag.

Bauti: Säg till när bilderna finns uppe någonstans så vi kan gå och kika.

• Carma07

Ab: Är helt ok för min del iaf. Jag har lagt en länk i min egna blogg.

• Carma07

Bauti: Mycket dålig stil av din kund. Förstår att du blir irriterad. Du får lägga in en "senast-tid" för avbokning för att slippa betala en avgift.

Frujj: Vad skönt att höra att det verkar bra med skolan.

• Carma07

Frujj: Härligt att det hela äntligen har löst sig med 3. Det var på tiden. Det löser sig till ikväll så jag kan komma till dig. Är det ok om jag ev dyker upp lite tidigare?

Ang bloggen så försökte jag lägga upp så man ser etiketterna, men jag kan bara göra inlägg och redigera dem.

Har nu avverkat 1½ säsong av SATC.

• Carma07

Nides: Kramar också om och håller tummarna för dig.

Frujj: Har precis blivit av med snuvan på lilltjejen och är lite osäker om vi vågar chansa på att komma ikväll. Vill inte ha henne sjuk igen. Tycker hon är lite för liten för det.

• Carma07

Frujj: Det inlägget skrev jag precis innan jag läste ditt mail. Blev lite snurrigt. Om hon har någon katalog av något slag skulle du kunna ta en till mig isf. Är ju fortfarande nyfiken på produkterna.

• Carma07

Nibla: Pepparkaksklänning finns på "klädaffär vid Hulan" (vill inte bli utslängd)

Frujj: Renässans (apoteket)

Ska snart iväg på promenad med de andra mammorna i vår föräldrautbildning.

Svar på tråden Fikasugna erfarna makar