• Frujj

Fikasugna erfarna makar

Hej nu har jag varit på Allum och spanat. Hittade jag nåt?? Nä inget som passade! Blir så trött.. kroppen är ju inte vad den en gång var efter att man fött tre barn.. och kläderna är ju sydda efter små italienska supermodeller utan rumpa och utan hängmage efter förlossningar.. *suck* så jag hittade då inget som passade mig. Tänkte desperat att jag får väl sy ett par byxor då....
    Var inne på Pappersakademin, det var ganska stort där tyckte jag, hade förväntat mig nåt mindre. Det var en trevlig hjälpsam tjej som jobbade där oxå. Fick för mig att de inte var jättedyra heller, 12x12 papper kostade 5 kr tex.

Hoppsan - ingen som kan komma på hudvården, vet inte om Nibla och Bauti hade tänkt komma, Nides och Linum kunde inte. Hm ska jag försöka boka om dag??
    Annars sitter jag ju här själv..

• Frujj

Den där leksaksaffären på Backaplan tänkte jag åka till o köpa nåt häxigt. Egenligen behöver jag väl inte klä ut mig men... hahaha

• Frujj

Carma: Jag har för mig det finns amningsrum på Allum. Är inte helt säker men jag har för mig det.
    Vi kan ses på allum o handla ihop nån dag om vill?

Jag satte mig i bilen och ammade idag, men det var mest för att jag redan satt där, skulle precis åka när lilleman vaknade och vrålade mat. Så lika bra att servera. Fast det funkar ju inte om det är massa minusgrader ute.

• Frujj

Carma: Bra idé! W är på dagis mellan 9 och 14 så om du tänkt åka dit nångång däremellan så hör av dig så ser vi hur landet ligger!
    Min mobil funkar som sagt inte, har du mitt hemnr?

• Frujj

OK mailat!
    Nu har jag gjort Ärtiga soppan från Arlas hemsida. Ska bli intressant o se vad den smakar!

• Frujj

Nibla: Självklart! Hör av dig bara så vi kan sammanstråla. Och som sagt.. min mobil funkar inte här hemma... är jag på backaplan funkar den men är den avstängd så ring mig hem! Mailar mitt nr!

• Frujj

Godmorgon
    Grattis Tezz! Tyvärr missade jag att lyssna på det

Carma: Jag hoppar över backaplan idag, har inte riktigt orken för det. Hoppas det inte gör nåt.

• Frujj

Ab: Vilken bra idé: Bauti om du gör en snygg reklambroschyr så kan vi alla maila alla vi känner

• Frujj

Godmorgon!
    Vaknade kl 4 av att 2årigen ramlade ur vår säng. Detta resulterade i att lampan tändes och även lillebror vaknade. Då kom han såklart på att han var hungrig, vilket pockade på Ws uppmärksamhet som tyckte det var jättekul att lillebror var vaken och började glatt hoppa i sängen. Tog sisådär en dryg timma innan alla hade somnat om.... Är seeeeeeg nu

Och fy vilket väder.

Nån som såg på Lyxfällan igår? Där var det en tjej som shoppade scrapbookinggrejor så det stod härliga till, hon hade ett helt rum bara med sånt pyssel. Såg ut som en mindre butik!

• Frujj

Bauti: Kolla Arlas hemsida efter ett recept som heter Mustig Kycklinggryta, gjorde den förra helgen och det var jäääääääääääättegott!

Svar på tråden Fikasugna erfarna makar