nossan skrev 2008-09-30 16:19:42 följande:
tror det är olika det där med att dom blir tomma och slappa, jag har som jag skrev förut ganska stora bröst men dom känns inte så värst tomma och en viss häng blev det jue men det är jue ganska naturligt efetr man ammat, men inte så värst hängiga heller....*s*...svårt att beskriva sina egna bröst när man inte brukar göra det annars..*s*
[/citat]
Tassade in och kollade i ditt galleri, antar att det är du på bilden där och då måste jag bara säga att du har vackra och naturliga bröst visst får man säga så som kvinna =)
passionsblomman skrev 2008-09-30 16:39:07 följande:
[citat]
Jag försöker ta förändringarna i kroppen som helhet med lite sans och ro.Kan känna att det börjar "vissna" både här och där, men vill liksom inte ge efter för utseendefixeringen för mycket. Både min tid och mina pengar känns viktigare att lägga på andra kvalitéer.Börjar jag på ett ställe lär jag hitta flr som inte håller måtttet och ska rättas till. Vill inte in i den karusellen.
[/citat]
Håller faktiskt med dig där också, hittar man ett fel så kan man lika bra hitta fler och så ska man göra om de också och sen finns det inget stopp liksom inte bra det där.
didis skrev 2008-09-30 16:44:33 följande:
[citat]
Visst ser brösten annorlunda ut nu efter graviditeterna men operera mig utan medicinsk indikation - aldrig!Maken är en av få som ser mig naken (o så på badhus/gym förståss) och han har inte haft några synpunkter på brösten. Förresten ser inte heller han ut som han gjorde när vi träffades för 20 år sedan!Alla andra ser snygga bröst eftersom jag använder push-up!
=) Min fästman har absolut inget emot mina bröst heller han tycker bara det är dumt att göra sånt där. =) Push-up gör det fint tur att den finns.