Ni som inte skulle kunna tänka er att göra en bröstoperation, varför?
Word!
Word!
Men ingen av er kloka tjejer skrev i min trad "Varfor forstora brosten". Bara silikon-tjejer som blev arga pa mig.
JPerlestam: Jag alskar det du skrev, och din sambo ar jakla harlig!
Orka... Ok, "bara tjejer med silikon som blev arga pa mig". Happy..?
Jag fattar oxa att tjejer som inte ens har en a-kupa vill. Men det jag undrade over ar varfor man vill nar man faktiskt har a- eller t.o.m b-kupa. Det fattar jag arligt talat inte...
Och har man fatt bebis som forstar jag inte heller. For da borde man verkligen ha andra prioriteringar.
Men jag vill inte doma nan, alla tanker pa valdigt olika satt. Samtidigt som jag struntar fullstandigt i vad folk tycker och tanker om min aa-kupa, sa ska du strunta i om folk tar i lite for mycket i sina kommentarer...
(Jag har oxa fatt hora en del (har inget med brost att gora dock) som gjort att man bitit ifran men ingen lyssnar...).
I min trad sa skrev en tjej att hon hade problem med hormoner (eller kanske brist pa hormoner) nar hon vaxte upp och har inga brost ALLS. Skulle fa det betalt av sjukan men fick vanta sa lange sa hon gav upp och betalade sjalv. Helt sjukt!!
Na, det jag tycker ar ur-dumt ar ballong-brost.
Bra att du papekar att du inte ar arg, sant fick jag nog av i min egen trad...
My God! Dra direkt ut och investera i den pushigaste push up:en du kan hitta, och nat valdigt urringat. Hade jag gjort...
Skrytis...
Ms Beauty skrev 2008-10-03 18:57:25 följande:
Ammar du fortfarande?
PRECIS sa som jag tycker. Vi ar lite bortskamda vi europeer...