• elsi

Maj 2009 :-)

hej,
    få jag/vi vara med i tråden? 090509 bli vi man och hustru. Tänkte kanske att om jag se mitt alias där börja fatta att det ska faktiskt bli av och att vi måste fixa lite mer än bara lokal

tack

• elsi

ni var underbara... väldigt snygga båda två Grattis

• elsi

hej, några kanske vet... vi gifta oss 9 maj... jag titta in och lägga till kommentara men komma aldrig upp till samma nivå som er när det gäller planering, Fast våra inbjudings korten komma att bli fina, bara hoppas att folk ha det bra, Jag är rädd att det bli en dålig bröllop.

F'låt, behövde bara skriva av mig... tack

• elsi

Vi ska gifta oss 9 maj!! Det det vet några av er...
    Hittade färgade papper till inbjudningar för 136 spänn på NK!!! det var halva priset. Vi har vit skylttkartong som bas och sen lägga i ljus grön papper för info och ett extra blad för hitta ditt. Ett stämpel brudpar, jag har aldrig sätt en till likadant och jag sla lägga ett grönt band på, samt gröna kuvert,

Nu känns det som vi är på väg .. och jag är så förälskade

• elsi

ps.. ang klädsel ska vi skriva " Det är faktiskt bröllop!"

• elsi

Ragnlutte:
    Jag skrev ett inlägg i din gästbok ang, utformning av bröllopet. kanske du kan ge mig ett råd?

• elsi

Det är fint.... jag gillar eran idé.. våran krångel är väl denna halv religiös för mig och mindre för honom... vilket skulle har funkat perfekt med min tärnas pappa (som är präst) därför att han har varit med så länge och förstår suck, vi få se, Tänk om ingen är ledig den 9/5

Vi har ingen tema, egentligen, men jag hoppas att min klänning ska gå i www.candyanthony.com stilen. jag var där och provad i sommras, och det kändes helt rätt.

Olika nyanser av grönt?

• elsi

Ja, visste är de... men de kosta oxå, runt 6000 och sedan allt annat runt omkring, men de är också mått sydde och man skulle kunne få en "bara för dig"

Jag är 45 och första gångs brud, så jag känner inte att en lång klänning är aktuell

jag ska be min sömmerska från teatern att sy upp något i den stilen.. Audrey Hepburn Stilen!
    eller pin-up det bero på hur man se på det!!!

• elsi

Är det fint på Allhelgonakyrka i Stockholm? jag var där på en vinter bröllop en gång och det var mycket vackert... men bli det inte lite mörkt i maj???

Svar på tråden Maj 2009 :-)