• suzem

vad har ni betalat för er bukett?

Vad tycker ni är rimligt för en brudbukett? Alla vill ju så klart ha olika men jag skulle vilja veta på ett ungefär vad ni har gett för era!

• Svar på tråden vad har ni betalat för er bukett?
  • Humlanhubbe

Jag har inte räknat ut exakt,men för min bukett av liljor enbart,två corsage och en handledsblomma samt 20m murgröna betalade vi 1100 kr.Buketten ca 5-600 kr av det tror jag..

• guldlockm

Min bukett kommer att ligga på 1400kr, och då får jag den precis som jag vill, tycker att det är ok!

• Humlanhubbe

Mitt första förslag jag hade till floristen var en froppformad,mer arbetad bukett med limeo ch vitt i..för ca 1500,men kände på slutet när alla utgifter skulle betalas samma vecka att det var saftigt..Desutom är liljor min favoritblomma,så jag passade på att 'byta upp mig' i två bemärkelser

• lillP

Min bukett kommer kosta 2000kr. Jag satte maxgränsen och floristen har fått helt fria händer utifrån min klänning. Skiss på buketten finns i mitt bg.

• MadTezz

jag skulle få betala max 1500 för min bukett. då är det tup 15 rosor , murgröna och brudslöja. samt att hållaren är inräknad.

• pojomo

hör å häpna 300 riksdaler.... å det var tac vare att jag bad om en hård knuten bukett till en fest, sen band jag bara ett band runt.
    Skulle jag få välja bukett igen så hade jag tatt samma men mörkare lila bara

• Robina67

Vi betalade 850 kr för min bukett, 2 tärnbuketter + 1 corsage
    Jag hade djupröda rosor, röda germini, brudslöja o grönt i.

• Plummis83

Jag kommer endast betala för blommorna och kommer få ett bra pris på de. Under 1000 lappen för både brudbuketten och tärnbuketten och då får floristen helt fria händer!!

Tror det kommer bli under 500 tom!!!

• anja1661

jag har tur och har en släkting som utbildar sig till florist nu! hon ska göra min bukett som ska ha ca 20 passion rosor, pärlor, guldtråd och gröna blad runt om. den plus två corsage för under 1000kr!!

• stinakina

Jag betalade 900 för min bukett, två tärnbuketter, makens blomma samt 6 vita lösa rosor (som jag dekorerade tårtorna med)

Bilder finns i galleriet!!

Svar på tråden vad har ni betalat för er bukett?