Inlägg från: bridesilly |Visa alla inlägg
  • bridesilly

Hur förnyar man sina löften?

Jag och min man vill en gång i tiden när vi varit gifta ett tag förnya våra löften. Men hur och vad gör man då? Vad kan man göra?

• Svar på tråden Hur förnyar man sina löften?
  • bridesilly

Vi skulle vilja förnya våra löften bara i sällskap av ett par få vänner, bland annat min tärna. Gärna på en äng eller så

Är det samma som en vigsel, alltså att man gör samma saker eller är det en kortare eller helt annan verision?

• bridesilly

Ingen som har gjort detta och vill dela med sig om hur?

• bridesilly

Nej det är nog ingen som har glömt sina löften. Snarare är det en fin sak att göra som visar att man fortfarande älskar varandra och vill leva upp till de löftena man gav varandra när man gifte sig.

• bridesilly

ja jag skulle tro att det är anledningen iaf. men ingen som har gjort det har ju svarat i tråden så jag kan ju inte garantera att det är därför

Aleta skrev 2008-10-08 08:03:56 följande:
    Ja, det låter onekligen romantiskt. Man gör det som en slags kärleksförklaring med andra ord?
  • bridesilly

Sant men det kan ju vara någon som är medlem sedan länge och funderar på att göra detta eller nyligen har gjort Tror det skulle vara romantiskt att göra detta. Känns ju nästan som att ha ett bröllop igen med samma älskade man

Svar på tråden Hur förnyar man sina löften?