Inlägg från: Blivande skärgårdsbrud |Visa alla inlägg
  • Blivande skärgårdsbrud

Bröllop 4 juli 2009

Det skall vi med :) men utanför Uddevalla. hur går det för er med planeringen?

• Blivande skärgårdsbrud

Vi hade också dom tiderna att välja på men det blev faktiskt 14, stod på en flygplats när jag ringde kyrkan och va inte alls med på frågan så, efter att ha ropat till sambon tvärs över vänthallen blev det 14, vi kommer även transportera alla gäster från kyrka till festlolkalen i båt och det kommer ta mellan 1.5-2 timmar beroende på väder så efter att välkomstskålar och allmänt mingel kommer inte middagen bli allt för tidig ändå, hoppas jag i alla fall... vad tror ni?

• Blivande skärgårdsbrud

young love, vi skall vara i den västkustska skärgården :) var meningen att vi skulle vara i lysekil (där av namnet) men nu blir det lite längre in, alltså i Uddevalla, men ändå precis bredvid havet :)
    alla runt omkring tycker väll att jag är ltie väl tidig med allt men är man inte framme får man inte som man vill :)
    har fixat kyrka, lokal, ev band, färg tema, bestman, ev. tärna och funderar på uppläget för inbjudningskorten.... och kollar för fullt efter klänning men inte provat någon än..

• Blivande skärgårdsbrud

Är båda klänningarna lika bra för dig, så tycker jag deffinitivt att du skall välja den som din blivande röstade på det behöver han ju som sagt inte få reda på förrän på den stora dagen :)

Svar på tråden Bröllop 4 juli 2009