Bröllop 4 juli 2009
Tjenare " Brudar "
Jag ska gifta mig den 4 juli nästa år.. Är det någon mer som ska det? Häls. Sara
Tjenare " Brudar "
Jag ska gifta mig den 4 juli nästa år.. Är det någon mer som ska det? Häls. Sara
Hej Sara,
Ja, vi ska gifta oss den 4 juli på Nynäs Havsbad. Var ska ni gifta er?
Kul att höra att det finns fler som ska gifta sig då =)!
Det skall vi med :) men utanför Uddevalla. hur går det för er med planeringen?
Hej "Brudar"
Håller med... Jätte kul med flera par denna dag.. Då kan vi följa varandra till den stora dagen.. ))
Vi ska gifta oss i Taxinge Kyrka. Ligger utanför Mariefred.
Har varit och kollat på lokal till middagen och festen. Tror vi har hittat rätt... Men det kommer att kosta.. Vi kommer att vara ca 80 stycken. Går på ca 92000 kr med allt.
Haha, nu finns det 2 st 4 juli trådar!!! Hihi, kul!!! Den andra har visserligen dött lite så hoppas på mer action i denna då!!
Själv gifter vi oss i Skanör (min sambo kommer ifrån de trakterna och alltid velat gifta sig där)
Hehe... Såg det.. är med och skriver på båda..
ok.. Vilken tid gifter ni er???
15.30!!! Vi fick bestämma vilken tid vi ville ha, var först med att boka kyrkan!!!
Ok... Kul..
Vi gifter oss kl:16:00
Är en bra tid!! Vi hade att välja på 14.00, 15.30, 17.00!!! Tyckte det blev för tidigt med 14.00 och försent med 17.00!!
Vi hade också dom tiderna att välja på men det blev faktiskt 14, stod på en flygplats när jag ringde kyrkan och va inte alls med på frågan så, efter att ha ropat till sambon tvärs över vänthallen blev det 14, vi kommer även transportera alla gäster från kyrka till festlolkalen i båt och det kommer ta mellan 1.5-2 timmar beroende på väder så efter att välkomstskålar och allmänt mingel kommer inte middagen bli allt för tidig ändå, hoppas jag i alla fall... vad tror ni?
Låter då som en bra tid eftersom det tar tid att transportera allihopa till lokalen!!
Vi har våran lokal ungefär 15 min med bil ifrån kyrkan!!
Blivande skärgårdsbrud skrev 2008-10-05 22:02:03 följande: