Alla Hjärtans dag 2009
"gamla" tråden är avstängd, så vi får väl fortsätta här!
Hur går det tjejer??
Lokalen bokad?
Klänningen fixad?
Vigselförättaren vidtalad?
Menyn bestämd?
I skrivandets stund är det 4 mån och 9 dagar kvar......
"gamla" tråden är avstängd, så vi får väl fortsätta här!
Hur går det tjejer??
Lokalen bokad?
Klänningen fixad?
Vigselförättaren vidtalad?
Menyn bestämd?
I skrivandets stund är det 4 mån och 9 dagar kvar......
En annan grej.
Hur gör ni festhäften?
Jag är helt kass på sånt. Så tips...
VINTERBRUD 090214 skrev 2009-01-04 19:27:34 följande:
Vi ska vara på en stiftsgård, det är ett kapell där oxå har dom en resturang oxå. Så vi ska bara gå typ 50 meter från kapellet till resturangen.
Menyn är ännu inte spikad. Vi ska boka tid med prästen och kökschefen (en fransman!!!) snart så bokar vi det då. Vi ska ju ha lunchbröllop så det blir "bara" lunch ev tårta då, om vi får ta dit den själva eller om dom kan ordna det till oss.
Idag har vi oxå skickat iväg hindersprövningen och namnbytet, jag velade och velade och velade, till slut drog jag lott med mig själv... En lapp med bara gamla namnet och en med gamla som mellannamn. Det blev den med båda namnen så jahapp då fick det bli det då... Helt utan mitt flicknamn vill jag inte vara!
Letar oxå med ljus och lykta efter kläder till barnen... Utan större framgång...
Jaa du, finklänningar, fast lite finare, dom är 4 & 10 år
Vi köpte Tuvas på EXIT 129 kr kostade den Den är silverfärgad. NU är det ju rea lite överallt så då kanske du hittar nåt???
Mm ska kolla på Noa Noa i stan oxå någondag, hängde undan 2 klänningar förra v. Då stora inte kunde prova. Hon har varit hos sin pappa. Ska blixtra in i den affären i morgon (hoppas där är öppet...)
Vi hade sån tur o hittade klänningar på Lindex. 249kr st
Kofta/bolero för 179kr st
Strumbyxor ca 69kr st
vita skor på kappahl för 79kr st (fynd)
Sen har vi köpt fina kappor på HM för 349kr st
Så det känns bra att det är klart.
Det som jag funderar nu på är hur / vad de ska ha i håret, de ska få gå till frissan samtidigt som jag för o göra en enkel uppsättning, men frissan ville att jag skulle hitta något att sätta upp håret med.
Har köpt jättefina diadem, med strasspärlor, men jag tror inte att de sitter bra.
Funderar på fina spännen.