Alla Hjärtans dag 2009
"gamla" tråden är avstängd, så vi får väl fortsätta här!
Hur går det tjejer??
Lokalen bokad?
Klänningen fixad?
Vigselförättaren vidtalad?
Menyn bestämd?
I skrivandets stund är det 4 mån och 9 dagar kvar......
"gamla" tråden är avstängd, så vi får väl fortsätta här!
Hur går det tjejer??
Lokalen bokad?
Klänningen fixad?
Vigselförättaren vidtalad?
Menyn bestämd?
I skrivandets stund är det 4 mån och 9 dagar kvar......
Gahh nu blev det virrigt här. Vi har inte funderat på musik till inmarsch och utgång...
Sedan undrar jag vad barnen gör under vigseln de ska väl gå med oss in men ska de sedan stå där framme?? Vår 1 åring kan vara VÄLDIGT kinkig om han inte får vara med oss men hur blir det om man ska bära på honom i kyrkan????
Hej
hoppar på denna tråd då vi med ska gifta oss den 14/2. suttit med bordsplaceringen ikväll och fy vad jobbigt. vi blir 47 gäster varav tre barn. men tror det blev rätt bra.vill absolut ha bordsplacering då jag vill va nära dem som betyder mkt för mig och tärnor osv. och så klart ha ett honnörsbord.
jag väntar på att kökschefen ska ringa så vi kan prata mat och alkohol...vet inget om det än...men vi har det på restaurang så de sköter allt sen. men vi ska ha både alkohol och utan till de som vill... sen har vi bar till självkostnadspris. blir för dyrt annars.
vigselprogrammet har jag dock inte börjat på...festprogram stort sett klart...såå mkt att göra och tiden känns så knapp....
Kan ju vara en lösning!
Nu blev jag lite inspirerad av att göra ett festprogram och ett bröllopsprogram...... Ingen som har gjort ett man kan få se???
krykomusik.se där kan manlyssna på musik in och utgångs
länken funkar inte provar igen
www.kyrkomusik.se/
Det som är helt bestämt är att vi ska ha Änglagård som utmarsch
vi har bestämt inmarsch och solosånger.
två solo och två psalmer. psalm 84 vi lyfter våra hjärtan och så en vinterpsalm 861, din skönhet som i vintern bor. in mendelsohn, inte utan dina andetag med kent och curly sue med takida som solon.
ut vet vi inte. kommer inte överens. kankse somebody med depeche mode.
kan inte ert barn sitta med ngn nära släkting på första raden så han ser er om han blir kinkig. svårt att bära kankse framför prästen. ni är ju vända mot prästen.
Nu är tid att leva med Åsa Jinder har vi tänkt som ev ingångs.
Först hade jag hittat en jättefin, som jag bara älskade, men sen så visade det sig att den är vanlig att ha på begravning så därför skippar vi den. Synd!