HJÄLP
vänta med vad viiala?
vänta med vad viiala?
hindersprövningen är ett bevis på att ingen av er redan är gifta osv.. detta bevis för att ni får gifta er är giltigt i 4 månader.. ni måste alltså gifta er någon gång under dessa 4 månader
köpte samma klänning som sarapayam i lördags fast på ebay.co.uk för 940 kr.. får hoppas den e lika fin i verkligheten bara..
har du fått din än sarapayam och hur va den i så fall? förlåt ts för att jag går ifrån ämnet lite...
hade tur att ingen bjöd mot mig. jag va den enda som la bud på klänningen...
Hej.. Jag hittade den rödsvart klänningen du har på bild i ditt galleri på ebay igår.. sökte bara på red dress.. de va inte alls dyra och syddes upp efter dina egna mått!
letade efter klänningen igen men hittade den inte nu.. jo dem e ju tyvärr på engelska men du kanske kan titta på tradera? den e ju svensk
vad kul.. vad blir de för paj då?
hjärtan på tråd är jätte lättskött och växer så de knakar! blir nog hur bra som helst..
vad mycket gott ni ska ha på buffén
lite förslag på klänningar
www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx&productId=202968&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=
www.modezine.com/se/artikel/61555/oxmo/kjole/
www.modezine.com/se/artikel/52999/golddigga/kjole/
www.modezine.com/se/artikel/60255/ichi/kjole/
här kommer ytterligare ett föslag...
www.mandeldesign.se/fashion/item.asp
japp påminner lite om klänningen i galleriet
vad kul.. kan du ta kort på dem så man får se? *nyfiken*
kontakta banken och försök reda ut det.. det värsta ni kan göra är att inte prata med dem..
jo fast om ni inte sätter in pengar på kontot så de inte ligger minus kommer ni att få betala straff avgift fram tills ni gör de.. eller har banken sagt nått annat?
men ni kan ju inte ligga minus på kontot i 3 veckor..
ok de va ju bra
de låter ju inte bra...
vad tråkigt för er... ni som planerade bröllop och allt...
kan inget annat än hålla med..