Viiala skrev 2008-10-20 09:23:24 följande:
god morgon jo det är så därhar lakt upp några bilder på korten.i dag känns det som jag vill kasta ut han han sov tills nu fast jag sakt till han 10 gånger att gå upp vi skulle väg å handla nu derekt på morgonen för jag ska jobba i kvällmen nä ingen steg upp jag fick springa i väg med stor tjejen till skolan lill grabben va hemma med trött pappa men jag va borta i 5 min bara skolan ligger bakom vårt hus ungefär :)så nu sitter jag här med ytterkläder på haha å ska gå men känner inte för det längre men man kan ju inte va utan mat hahajag har hittat en kjol jag vill ha den är svart men va ska man ha för topp till då vill ju inte va hel svart haha
Hmm det är svårt, håller med om att du kanske inte ska vara helsvart på bröllopsdagen. Jag har knappt hunnit gå i några affärer nu under hösten så jag vet knappt vad som finns i klädväg ;)
Men du ville väl ha något som liknar det som finns i galleriet, eller? Det borde väl finnas något så att du kan efterlikna det.
Haha killar de är som de är, men det är väl det som gör att vi älskar dem så mycket ;)