• SaraPayam

HJÄLP

Viiala skrev 2008-10-28 11:12:10 följande:
    jo jag ska nog göra det annars så har jag ju 2 till alternativ men har ingen topp till dom haha får gå i bhn
    hahaha din blivande man kanske skulle uppskatta det, men kanske inte de andra gästerna ;)
  • SaraPayam

Hahaha tror inte att det är nån bra idé ;)

Hur går det med blomman du skulle köpa då? Har den överlevt?

• SaraPayam
    september2009bröllop skrev 2008-10-28 13:43:07 följande:
    japp påminner lite om klänningen i galleriet
    Det gör den verkligen :) Och det är ju ett jättebra pris med ju :)
  • SaraPayam
    Viiala skrev 2008-10-28 17:27:44 följande:
    japp den lever ska vattna den i kväll :)
    [/citat]
    Viiala skrev 2008-10-28 17:33:08 följande:
    [citat]
    oj alla va snygga men som sakt 50 52 ska jag ha fanns 48 i ellos klänningen man kanske kommer i den i januari man vet aldrig :)
    [/citat]
    Viiala skrev 2008-10-28 17:33:33 följande:
    [citat]
    föresten köppt skor i dag till mig :)
    Vad bra att den fortfarande lever :)Bra jobbat ;)

Jag tycker att du ska ringa & prata med dem, de borde ju veta mer exakt när klänningen kommer att kommer, eller hur

Åååå vad kul, har du nån bild?
  • SaraPayam
    Viiala skrev 2008-10-29 10:09:12 följande:
    ingen bil änu ska fixa det men först ska jag till doktorn kl 11 blev bitten av en und i söndags inte kul
    Hmm låter inget vidare, varför har du väntat, hundar är ju inte de renligaste djuren direkt...
  • SaraPayam
    Viiala skrev 2008-10-29 12:33:20 följande:
    hehe jag var rädd att få en sprita hah men jag fick bara nån tablett
    Aha, men hellre att få en spruta, än en infektion....
  • SaraPayam

Oj vad mycket som har hänt för dig Viiala. Vad tråkigt att ni stället in bröllopet & att ni ska dela på er. Men samtidigt försöker jag förstå hur du känner. Men stackare...Hoppas att det löser sig till det bästa. Kram på dig

• SaraPayam

Jobbigt, men kan ni inte söka hjälp tex gå & prata med nån, ni har ju ändå barn att tänka på, de behöver ju sina föräldrar....eller hur...men kan inte bara ge upp för att det är jobbigt, livet fungerar inte så....

• SaraPayam
    Viiala skrev 2008-11-04 13:39:36 följande:
    nä jag vet att det inte funkar så i söndags var min dotters pappa här efter 2 år och 3 månader min sambo varkar inte förstå hur jobbigt det var för mig dom har inte träffas på 2 hella år han sitter inne fängelset behöver hans stöd min smabos asså och dotterns pappa släpps ut i januari men flyttas till örebro nu i nov december och ska träffa henne då ca 1 dag i veckan känns som nån bara kommer ocg tar henne i från mig hon har ju bara varit miun i flera år inan han åkte in tog han inte heller hand om henne så värst mycket det är som allt är jobbigt på en å samma gångtt han kommer ut att banken gjorde strull med sambons konto att försäkringsskassan krånglar med mig och så är det mens på väg haha men lite stöd man kanske vill ha jusst nu av min älskade blivande man
    Ja det förstår jag verkligen att du behöver.

Men fy vilken jobbig situation du lever i. Men om han inte har brytt sig om din dotter innan, så varför ska han börja träffa henne nu?
    Stackare
  • SaraPayam
    Viiala skrev 2008-11-04 13:53:02 följande:
    Det är väll för att han har innset hur pukad han har varit känns jobbigt för mig och att han jusst skulle komma utt 2 januari när vi skuille gifta oss den 10de då kommer han väll börja krångla att han ska ta frida på kvällen och så och det vill jag inte att han ska göra för barnen ska inte vara med på kvällen bara på dan dom ska till min mamma.vi gjorde slut när hon var 10 månader men han fick ingen lgh förens när hon var 1 år och 3 månader.och då börja han ha henne i ca 1 år sedan efter det så har han inte hafft henne kanske nån helg var 3 månadså det känns som han kommer här ocg tar det viktigaste man har i från mig
    Det förstår jag verkligen, det måste vara så jobbigt. Men har du pratat med socialen, de borde ju kunna ordna att han inte får träffa henne, utan att det är med någon ifrån socialen.

För det känns som om du är lite osäker på honom.

Hoppas verkligen att det löser sig för dig
  • SaraPayam
    Viiala skrev 2008-11-04 14:03:21 följande:
    min dottet har tjatat om honnom länge nu och så kom han i helgemn när vi firrade hennes 6 års dag det var hennes önska nu sedan hon fyllde 5 då han inte kunde komma.jo jag är osäker på vad han gör med henne vad han har gjort med henne han sitter där fölr han var tillsamans med en 14 åring han är nu 24 men då v ar han väll 22 eller nått tjejen fick för sig efter att tag att annmäla han fast hon var med på det en sån tjej soim hängde på stan varje kväll natt.haha här sitter jag å blottar livet men inte allktid man har nån å prata med om saker ocg ting här hemma.jag är bara rädd för att han ska börja ha henne och jag blir ensam och så en vaker dag har han tröttnat på henne i gän hans ursäkt Jag ville inte änns ha barn från början.Nä men stoppa då inte K*Ken i nån tjej heller för F*N
    Alltså, jag förstår verkligen att du har ett jobbigt liv, men vissa saker berättar man inte...förstår du vad jag menar...

OM det är så att du behöver prata med någon så finns det ju hjälp att få & jag kan inte ta all den här informationen utan att bli fundersam. Men du borde se till att få ordning på ditt liv framför allt för din dotters skull!!
  • SaraPayam

Jag håller faktiskt med.

Det va jättetrevligt i början när vi kunde hjälpa di viiala, men nu känner ialla fall jag att jag inte kan det längre. Jag hoppas för allt i världen att det löser sig för dig & din dotter. Men se till att få den hjälpen som du & din dotter behöver. Hon är i en känslig ålder & borde få ha det lugnt & tryggt runt omkring sig. Även om det kanske inte märks nu, så kommer hon ju ändå må dåligt av det här....

• SaraPayam
    Viiala skrev 2008-11-04 15:06:59 följande:
    nu för tillfället vill jag bara lössa allt med min sambo vi måsste ju vara sams för allas bästa.sedan får jag ta det med fridas pappa när han väll flyttar tillbax och man vet ju inte riktigt när det blir
    Nä det förstår jag med, man kan ju inte veta hur det blir...men jag tycker att det har blivit lite för privat prat i den här tråden & därför är det nog bättre att stänga ner tråden.
    Men som jag sa innan, jag hoppas verkligen att det löser sig för dig
Svar på tråden HJÄLP