• Maliinka

- 5 kg

Här samlas vi som vill gå ner litegrand i vikt!

Vi diskuterar vikt och träning, peppar och gläds med varandra och stöttar varandra i motgångar! Ibland slinker det in andra ämnen än vikt och träning också

Välkomna, gamla som nya!

• Svar på tråden - 5 kg
  • soosse

ja det är såå kul hihi snart kanske jag kan få på mig kläder i affärer med.. :D

• nni

soosse, vad kul för dig! Klä upp dig riktigt fint nu, med röd klänning eller inte

• soosse

mm men jag har en bit kvar innan jag är klar :P

• nni
    soosse skrev 2008-10-30 18:41:16 följande:
    mm men jag har en bit kvar innan jag är klar :P
    Jag vet hur det e. Men e väl ett bra steg på vägen iaf!?
  • soosse

ja men jag har inte gått ned så mycket i vikt. tränar å andra sidan mycket...

• Hvidbrud

Muskler väger ju mer och du, 11 cm är ganska mycket! Så det är bara till att jobba på! Kanske det blir 11 cm till och kanske en 38a?
    Tänkte också ha rött under. Hade köpt det hela. (super fina strumpor med röd sömm bak, röda höfthållare och röda trosor med volanger (hi hi)Men när det väl kom till kritan blev det de traditionella vita. Det var också populärt... Maken har inte sett de röda ännu, de ligger och väntar på sitt ögonblick i lådan. Nu med ett par röda pumps.. Men när ska det vara att jag ska hoppa i kläderna? Måste ju erkänna i -5tråden att den slanka fina kroppen som jag kämpade till mig med fantastisk pepning här i tråden, inte rktigt ser lika dan ut längre... Lite mer lår och mage och brösten har sackat ihop efter att jag slutade med p-pillerna... Ja, så är det att bli gift... Man går från atraktiv tjejkropp till tanthäng på nolltid! Nu är man ju liksom gift, varför anstränga sig? Nä, det stämmer inte. HAn tycker att jag är fin i model liiite mjukare också. (om inte mer!)

• soosse

hehe ja i och med att jag fortfarande är tånnåring så hoppas jag att jag inte sackar ihop en men men jag får se hur det blir..

• Ninnispinnis

Jag hittade ett recept på gi-vänlig kardemummagröt som jag testade i morse. Jättegott! Förbereds kvällen innan, vilket passar mig morgontrötta mig perfekt... Har dock inte hittat vaniljproteinpulver, är det någon som vet var man hittar det? Eller kan man kanske byta mot kesella eller något annat?

www.alltommat.se/recept

• Ninnispinnis

Bra jobbat Soosse, förresten! Imponerande

• soosse

TACK det borde vell finnas på träningsaffärer eller vad tror ni..