• Maliinka

- 5 kg

Här samlas vi som vill gå ner litegrand i vikt!

Vi diskuterar vikt och träning, peppar och gläds med varandra och stöttar varandra i motgångar! Ibland slinker det in andra ämnen än vikt och träning också

Välkomna, gamla som nya!

• Svar på tråden - 5 kg
  • Hvidbrud

Ninis: JA, så har jag det också. Stark och fitt ill det som väntar snart förhoppningsvis!

Har yogat har i morse, blev 1½ timme! Härligt!

Pruttar som en vallak i dag... Blir man pruttig av blåbär? (eller kanske var det pankakorna som jag åt med blåbärssylten när jag stor-syndade med igår!)

Idag blir det laxmacka! Mums!

Lindaotobias: Kämpa på! Jag hejar på dig när det är lite tungt! Snart blir det härligt skönt igen!

• Ninnispinnis

Haha, som en vallack?! Pruttar de mer än hingstar eller ston?

Hvidbrud skrev 2008-10-23 13:31:08 följande:
    Ninis: JA, så har jag det också. Stark och fitt ill det som väntar snart förhoppningsvis!Har yogat har i morse, blev 1½ timme! Härligt!Pruttar som en vallak i dag... Blir man pruttig av blåbär? (eller kanske var det pankakorna som jag åt med blåbärssylten när jag stor-syndade med igår!)Idag blir det laxmacka! Mums!Lindaotobias: Kämpa på! Jag hejar på dig när det är lite tungt! Snart blir det härligt skönt igen!
  • SandrahjärtaTony

Sjukt ! Vägde mig nyss och vågen visade 55,0 kg ! Frågan är hur det har gått till ? Väger mig alltid på samma våg, med endast underkläder. Varje gång ! I början av veckan visade vågen 56,1 kg och sen dess har jag dragit igång med träningen ordentligt och ändrat matvanor. Kan det stämma ? Känner mig lite chockad, för det var inte väntat. Men kul som 17 ! Nu känner jag mig extra peppad

• Cantaton

Det var ju så det var för mig också! Samma våg, samma veckodag, ungefär samma tid osv. 1,7kg bara för att jag började träna dubbelt så mycket och gick tillbaka till sunda matvanor. Jag kontrollvägde mig på gymmet idag, och jag verkar ha gått ner ungefär lika mycket på deras våg, så det kan nog stämma

SandrahjärtaTony skrev 2008-10-23 14:47:50 följande:
    Sjukt ! Vägde mig nyss och vågen visade 55,0 kg ! Frågan är hur det har gått till ? Väger mig alltid på samma våg, med endast underkläder. Varje gång ! I början av veckan visade vågen 56,1 kg och sen dess har jag dragit igång med träningen ordentligt och ändrat matvanor. Kan det stämma ? Känner mig lite chockad, för det var inte väntat. Men kul som 17 ! Nu känner jag mig extra peppad
  • SandrahjärtaTony

Cantaton: Det är ju helt underbart ! Men det var nästan för bra för att vara sant, haha

• Hvidbrud

En vallack har liksom ett tomrum, som det blir pruttljud ur ibland när de travar... hihi

• MulleNuh

asg! hahaha..

En vallack. Det var lite kul. Jag har prutthumor!

Hvidbrud skrev 2008-10-23 15:44:34 följande:
    En vallack har liksom ett tomrum, som det blir pruttljud ur ibland när de travar... hihi
  • Ninnispinnis

Det förklarar ju saken!

Hvidbrud skrev 2008-10-23 15:44:34 följande:
  • Godisråttan

jag kommer ej väga mig idag då jag har varit på Ledarkonferens och ätit konstant i tre dagar(och druckit) Jag kör igång med viktväktarna på måndag och då väger jag mig där och på fredagar med er.

• MulleNuh

Usch igår var INTE en nutrilettedag om man säger så. Åt en kräftsoppa med massa cremefrais i och så några bitar vitlöksbröd till. Och sen blev det chips och choklad till hockeyn!