• Maliinka

- 5 kg

Här samlas vi som vill gå ner litegrand i vikt!

Vi diskuterar vikt och träning, peppar och gläds med varandra och stöttar varandra i motgångar! Ibland slinker det in andra ämnen än vikt och träning också

Välkomna, gamla som nya!

• Svar på tråden - 5 kg
  • Ninnispinnis

Heja dig! Vad duktig du är Härligt att du hittade motivationen igen, och att det ger resultat direkt. Keep up the good work!

Cantaton skrev 2008-10-22 09:37:04 följande:
    Jag har gått ner 1,7kg sedan förra veckan!!! Det har aldrig hänt mig förut! Men förra veckan åt jag proteinsmoothie till frukost och sedan ordentlig lunch och middag samt tränade 4 ggr. Det är tydligen mitt framgångskoncept.
  • Ninnispinnis

Nu är jag ju väääääldigt nyfiken...

Hvidbrud skrev 2008-10-21 15:09:00 följande:
    Hmmm... Får testa när jag kommer hem. Tänk om...
  • soosse

mmm hoppas att det blir possetivt hvidbrud. Jag ska väga mig på måndag tror att jag gått ner lite iaf hopas det. Jag har iaf fått på mig mina gamla ridbyxor *jippi* Är det inte lätt att gå upp massa helt plötsligt när man kör endast proteindrinkar??

• Hvidbrud

Nää... inga roliga nyheter. Bara några försendar indianer. de ligger nog i bakhåll nånstans. He he.

Ninnispinnis skrev 2008-10-22 09:46:37 följande:
    Nu är jag ju väääääldigt nyfiken...
    Cantaton: Jippi! Vad glad jag blir för din skull! Snacka om motiverande!
  • Ninnispinnis

Hmmm, precis så var det för mig också... Jaja, bara att fortsätta träna

Hvidbrud skrev 2008-10-22 13:45:44 följande:
    Nää... inga roliga nyheter. Bara några försendar indianer. de ligger nog i bakhåll nånstans. He he.
  • Hvidbrud

Ja, träna är både kul, skönt och nyttigt! En dag kanske vi får till det!

Blåååbär! Mmmm, det låter gott och bra för magen, kostar bara sin vikt i guld här i danmark. Får shoppa när jag kommer hem till sverige en vända!

En god proteinrik omelett med stekt potatis och tomater i till lunch idag. Gott!

Har ni varit duktiga med maten idag tjejer?

• Cantaton

Min lunch bestod av fiskbullar och bulgur. Helt ok antar jag. Middagen blir inte lika nyttig, vi ska äta hos sambons föräldrar och det blir mumsig lasagne

Däremot har sambon och jag varit på gymmet! Det var jätteskönt idag.

• junikul08

Jag körde ett litet yogapass på 30 minuter när jag kom hem, bättre än ingenting! Nu väntar kyckling med zucchini, gröna bönor och sallad ihop med grova knäckebröd vid sidan om istället för vitt ris. Känner mig pigg!

• Småland09

Cantaton: HÄRLIGT jobbat!!! *tummen upp* Man blir så inspirerad av viktnedgång med

• SandrahjärtaTony

Åh vad jobbigt det är att komma igång med träningen efter att man har varit sjuk... Andra dagen idag och det går tungt. Men jag kämpar på Vägde mig i måndags, och insåg att jag gått upp 0,5 kg under den veckan jag var sjuk. Tråkigt ! Men det var väntat. Blev lite godis och sånt gott !

Kul att se att alla kämpar och peppar varandra. Nu är det nya tag för mig som gäller !
    Håller med många andra om att det är svårt med portionerna när det är god mat, det är nog ett av mina större problem. Gammal vana att lägga upp mycket på tallriken och sen äta upp allt. Även om jag börjar känna mig mätt, äter jag det sista. "Eftersom det är så gott"... Men nu har jag börjat tänka på det och lägga upp mindre portioner, får se om det ger någon effekt !