mammacatta skrev 2008-11-25 19:03:19 följande:
*vinkar*Hmmm, tydligen får man inte ens skriva om folk (på fl) som gått ut i TV vem man är efter en fällande dom. Är inte det LITE märkligt?
[/citat]
Jag fattar nada!
Behöver förtydligande tyvärr... har någon fl:are pratat fl frågor på TV offentligt och sedan får man inte prata om det på fl??? eller fick jag allt om bakfoten nu?
Esonda skrev 2008-11-25 19:12:13 följande:
[citat]
Ha det bra janos!!Mammachatta: vadå?? vad skulle det spela för roll, alla vet ju vem det är om man har gått ut i tv om de!? Fattar noll.Ska ni göra till helgen då??Jag ska på torsdag göra en ansiktsbehandling med porresning och mask och hela fadderullan och sen testa djuprengöring med ultraljud :D (Kommer se ut som en klämd marsipangris efteråt Haha) Sen på fredag (eller lördag) ska min lillasyster sova över med hennes söta lilla hund :) Sen på söndag ska jag på dop.Just det jag ska också på lördag träna bubbla och basta :Doj jag har fullt upp ser jag...:P
Esonda jag blir lite avis.... jag vill också bli en pormaskklämd marsipangris
Bara det klämms proffsigt så är det ju okidoki... Jag skulle för övrigt vilja lägga in mig på spa just nu.... känns som det skulle behövas.... lite lyxigt spa och lite trevligt att äta o dricka...