Inlägg från: Plummis83 |Visa alla inlägg
  • Plummis83

Lund - sommarbrudar 2009

Ska visserligen inte gifta mig i Lund men bor här iaf så kanske kan vara lite delaktig ändå!! Bröllopet blir i Skanör då min sambo kommer ifrån de trakterna!! 4 juli 2009

• Plummis83

Jo, det är vackert där!! Min sambo har haft det som dröm att gifta sig där å när han visade mig kyrkan å omgivningen så förstod jag varför!!

Vi har bokat kyrka och lokal!! Vi har även bokat fotograf! Tärna, toastmaster, bestman är tillfrågade och sagt ja!!
    En av mina vänner ska göra buketterna (brud och tärn alltså)
    Har just nu lite beslutångest om klänning då jag hittat 2 jag gillar men min sambo gillar den ena mer.

Hur långt har ni själva kommit??

• Plummis83

Åhh, där ser man!! Hur kommer det sig att du bor i Södra Afrika?? jobbar du där?? Haha, lite OT nu men blev nyfiken!!

Gissar på att du/ni kommer ifrån Lund iaf eftersom ni vill gifta er här, eller har jag fel?

• Plummis83

Ok, där ser man!!!

Själv är jag ifrån Dalarna men bott i Lund i 2 år nu snart...

Ska kolla på skor när jag åker upp till Dalarna nu snart! Kommer göra en del inför bröllopet då tillsammans med min mamma! Kolla upp boende för alla långresande! Allihopa på min sida är ju långresande! Resten av bröllopsplanering gör jag givetivs tillsammans med min sambo!!
    Ska göra våra inbjudningskort i november!!

Svar på tråden Lund - sommarbrudar 2009