• Jen75

Festlokal Nacka/värmdö ??

Det verkar som vi har samma problem :)
    Jag bor oxå i nacka och letar lokal där vi vill ta med mat och dricka själv. Det verkar ju inte finnas några????? Jag ska hålla koll på den här tråden och se vad du får för svar. Hör jag något skriver jag inte det :)
    Lycka till!!

• Jen75

Haha jag skrev visst lite fel. Menar givetvis att jag skriver in här om jag hittar något :)
    Har faktiskt hittat ett ställe som tyvärr inte ligger i Nacka men på skeppsholmen så de är ialla fall nära. Man måste beställa maten genom dom men man får ta med egen dricka vilket är den stora kostnaden så de är bra. www.annorlunda.se och det heter valvet och ser jättemysigt ut.
    Kanske kan vara något?

• Jen75

Jag har förhoppningsvis hittat våran lokal nu. Vi ska titta på den på onsdag så då vet jag men den har de vi letar efter. Långholmens folkhögskola, där får man ta med både mat och dryck och tar 70-150 sittande (vi är ju ca 100 så perfekt). De finns bord, stolar, porslin, bestick, glas etc och den är billig. Nackdelen är att de fanns bara 2 lediga lördagar kvar från maj-sept när jag ringde så vi prel.bokade in den ena så midsommar är fortfarande ledigt :)

• Jen75

Lyckka till med sjöhuset! Berätta gärna om de är bra. Vi ska titta på lusthuset på onsdag oxå. Ska bli kul :)

• Jen75

Hur gick det igår? Var lokalen bra?
    Vi var och tittade på lusthuset på långholmen igår och bokade direkt. Super trevligt plus att allting ingår så nu kan vi börja planeringen, 11 juli smäller det....:)

Svar på tråden Festlokal Nacka/värmdö ??