• MulleNuh

Vi som inte blev friade till...

Här är det samma!

Och samma med förlovningen. Jag har ju alltid haft en fantasi om det där som du skrev i ts, men icket!

Gör dock inget nu. Men min m2b blev lite sur när jag berättade för min familj för han VILLE ju be min pappa om tillåtelse att gifta sig med mig! Och det var ju gulligt!

• MulleNuh

asg!!!! Vet du VAD?! När jag skrev det så VISSTE jag att DU skulle komma in och skriva något så urbota larvigt som du nyss skrev.

feministbrud skrev 2008-10-15 09:01:25 följande:
    Gulligt? Tycker du det är gulligt när din blivande man vill BE OM LOV från DIN FAR att han ska gifta sig med dig? Bestämmer du inte det själv? Min far hade gått i taket vid en sådan urbota fånig fråga 2008!!Jag blev inte heller friad till, för jag friade själv. Jag hann först!
  • MulleNuh

..och en sak till!! VAD har DIN pappa med mig och min familj att göra? Inte ett jota! Nu blir jag arg!

feministbrud skrev 2008-10-15 09:01:25 följande:
    Gulligt? Tycker du det är gulligt när din blivande man vill BE OM LOV från DIN FAR att han ska gifta sig med dig? Bestämmer du inte det själv? Min far hade gått i taket vid en sådan urbota fånig fråga 2008!!Jag blev inte heller friad till, för jag friade själv. Jag hann först!
  • MulleNuh

Ja! Måste vissa människor så så himla "djupt" in i allt?! Varför kan man inte få känna pch skriva vissa saker här inne utan att bli påhoppad!?

Nalle Puh 40 skrev 2008-10-15 09:17:28 följande:

Mulle Nuh: Jag hade gärna sett att min sambo frågade min pappa om min hand, tycker det är gulligt...
  • MulleNuh

ja

feministbrud skrev 2008-10-15 10:29:35 följande:
    Vad roligt att man är förutsägbar
  • MulleNuh

haha jag skulle bli paff och kissa på pappas trapp eller nåt.

Nancy Drew skrev 2008-10-15 16:50:38 följande:

Visar man dålig respekt om man inte frågar? Vad händer om förälderns säger nej?
  • MulleNuh

haha ja jag håller med Vi2ijuli och Megi också.
    Jag skrev just i en annan tråd. Åsikter är som skithål! Alla har dom, men det är bara andras som stinker.

• MulleNuh

ja jag äter bara nutrilette. Choklad hade varit gott..

• MulleNuh

Jag tänker iaf inte komma dit.. Jag VÄGRAR inse att jag är tant.

• MulleNuh

Jaha så unga människor går troslösa då?!
    Ok. Vart är er kärringtråd då??

BlygBrud skrev 2008-11-05 22:34:31 följande:
    Lugn, vi har alla gått igenom "förenekelsestadiet" Sedan inser vi friheten i stadiga väskor, broddar och trosor på krogen. Kom över du också. *lockar med choklad och vackra bilder*
Svar på tråden Vi som inte blev friade till...