Inlägg från: Saralainen |Visa alla inlägg
  • Saralainen

Porrsurfande

Det finns inget mer nerbrytande för dig och din självkänsla än att vara med en kille som inte accepterar dig för den du är, där du kan vara dig själv och säga vad du vill och framför allt acceptera ett nej om han får ett nej.
    Varför vill du vara med en kille där du inte kan vara dig själv?

Ang porrsurfandet så var jag när jag var yngre en EXTREM motståndare till detta och mådde jättedåligt när jag bara ens hade en tanke på att min kille skulle kunna göra något sånt.
    När det har hänt har jag flippat ur.
    Idag har jag ett sundare förhållande till det och visst jag hoppar väl inte av glädje om min kille kollar men tja...så länge inte jag behöver vara involverad och han gör det när jag inte är hemma så bryr jag mig inte.

Däremot, oavsett om man gillar porr eller inte, så tycker jag att du MÅSTE sätta ner foten.
    Jag mår riktigt dåligt när jag läser vad du skriver...om du säger nej så är det nej! Vill du inte ha mer analsex så är det det som gäller! Och att han kollar på porr och sen springer till dig för han blir kåt, nää det tycker jag verkligen inte är ok!!!
    Jag kan tycka det är ok om dom gör det i sin ensamhet eller med dig om det är något som du också gillar.
    Men om du har uttryckt att du blir lessen och inte vill att han håller på med det så får han väl skärpa sig!!

Nä ta vara på dig själv och ditt liv och inse att du är så mkt mer värd!! Jag hoppas ni kommer kunna lösa detta så att båda två blir nöjda och hittar ett sätt att umgås med...man måste ge och ta.
    Det verkar som du bara ger...du är värd mkt mer...

Kramar från mig!!

Svar på tråden Porrsurfande