• Bellevue85

Porrsurfande

Hej!

Jag har diagnosen panikångest och den brukar smyga sig på helt omärkbart, för att sedan ge mig ett världarnas krig mot attackerna som håller på att göra mig crazy..

Men inte för att det är det största problemet, utan jag har även väldigt, väldigt dåligt självförtroende.
    Jag har inte den blekaste om vem jag är eller vad jag vill göra. Vet inte enns om jag vill leva och i så fall vad jag ska leva för.
    Jag har en underbar kille, egentligen.
    Men problemet är hans relation till porr, eller rättare sakt min relation till porr och alla de nakna, superläckra tjejer som han glor på från tex "girls gone wild" filmer osv...
    Jag är kluven, totalt vilsen.
    Har svårt att acceptera mig själv, ta för mig och säga nej... Min kille har på senare tid lärt sig att fråga vad jag vill men varje gång jag får frågan så har jag inte den blekaste om vad jag ska svara (speciellt när det gäller sexlivet) Jag har alltid gjort det han har velat och på hans villkor.
    Jag har gett han oralsex morgon och kväll utan att egentligen varit sugen, förut gillade jag det någolunda men nu tycker jag att det är ungefär lika spännande som att diska.
    Jag har gått med på analsex (gjorde otroligt ont), sa det åt honom men han fortsätter än idag att tjata och föröker varje gång vi har vanligt samlag att smyga in fingrar i baken på mig.
    Vi har gjort skumma saker som jag inte riktigt gillar.
    Och min sexlust är otroligt liten just nu, nästan obefintlig.
    Jag vill ha tillbaka den men jag får aldrig ta det lugnt, han ser porr och vill strax göra (bli färdig) i eller (oftast) på mig, gärna i ansiktet eller prickskytte i munnen om han får välja...

Många säger ju att killar brukar kolla på porr och runka till det, men min kille kollar oftast på porr när jag är hemma och springer sedan till mig för att han är så galet kåt...
    Vad i allsin dar ska jag göra?
    Jag har verkligen försökt prata med honom.
    Porr tänder mig ibland (om jag ska vara ärlig) men jag tycker samtidigt att det är äckligt och jag hatar mig själv ännu mer för att jag blir upphetsad av det..
    Men jag känner mig tråkig i sängen och att jag inte duger (även om min kille säger att jag gör det).
    Alltså detta ger mig huvudvärk.

Han vill se porrfilmer tillsammans och har på senare tid tjatat på att jag ska söka upp någon film som vi kan se på, men jag kan inte, det finns en liten psykisk spärr som gör det otroligt svårt.
    Jag kan leva utan porr, det hade varit no problema för mig... Men han kan det inte.
    Jag har blivit ledsen, gråtit och sakt att han gärna får sluta med sånt. Sedan lovade han att göra det för att jag blir så ledsn. Men strax efter jul (han lät bli i tre månader) så började han igen.
    Och nu finns det flera filmer på datorn som ligger ganska öppet..
    Häromkvällen ides jag inte bråka utan gav upp, han fick sätta på en film och jag gjorde villigt det han begärde, men jag vågade inte se på tvn..

Hur ska jag klara av att bygga upp min sexlust när jag hea tiden pressas till att dygnet runt vara sexuellt aktiv.. Sedan stör det ju mig att han hela tiden knuffar bort mig om jag vill ge han, tex en kyss i köket (för grannarna kan ju se) säger han..
    Han vill inte visa sånt offentligt och när han jobbar vill han inte ens hålla hand om jag hälsar på och vi ska tex promenera någonstans.

Jag har gett han tips på att piffa upp sexlivet utan porrfilm kanske ha sex i naturen någonstans där ingen ser eller att vi kan klä upp oss och ha det trevligt hemma, jag skulle tända på om han ville ha kostym eller nåt på sig :) men han säger att han inte är sån.
    Jag har gett förslag på att vi kan göra en egen film hemma, men han vill inte synas i bild utan det ska bara vara jag som gör grejjer eller blir penetrerad av hans snopp... Han vill att jag ska klä upp mig (done that), han vill ta nakenbilder (done that)...

Ursäkta längden på inlägget...
    Jag har no clue om vad jag ska göra...
    Jag är rädd att han ska sluta tycka om mig om jag inte ställer upp på allt möjligt samtidigt som det här inte är jag när jag väl gör det..

• Svar på tråden Porrsurfande
  • chamor

Men lilla gumman. Vill bara krama om dig. Förstår att du inte trivs när du tvingas göra saker du eg inte vill eller känner dig tvungen att gå med på. För min del så låter din karl snarare som en kanin som skulle behöva hjälp! Speciellt med sin "fobi" att någon ska se er pussas när hans övriga fantasier "bakom kulisserna" verkar ganska vilda. Men låt honom inte köra över dig och göra saker du inte vill. Det skadar dig bara i längden!

Stora kramar!

• feministbrud

Det låter inte om att ni har sex på bådas villkor. Du ska absolut inte sätlla upp på sex du inte vill ha eller känner dig olustig med! Nu tycker jag inte heller att du ska se porr som något snuskigt som du ska skämmas över att bli upphetsad av, men å andra sidan ska du heller inte titta på det om du inte vill. Det låter som att ni har enorma problem ifall han "bara" vill ha sex och inte pussas eller hålla handen. Vad är det som gör att du fortfarande vill vara tillsammans med honom?

• lillP

Jag tycker att det låter som han har ganska stora problem. Han syn på sex verkar ju inte vara sunda, då syftar jag på hur han beter sig mot dig. Att titta på porr är inget fel i sig, utan det är hur han beter sig sen. Han verkar inte ta någon hänsyn till vad du tycker, känner eller vill.

Ställer samma fråga som ovanstående, vad är det som gör att du fortfarande vill vara tillsammans med honom? Du förtjänar någon som tar hänsyn till dig och dina känslor och åsikter.

• Nancy Drew

Ditt problem är inte att din kille porrsurfar utan att han inte behandlar dig bra. Gör slut med honom, du förtjänar så mycket bättre!

• Soon and very soon

håller med alla ovanstående! kolla på porr verkar vara en sak men vad han förväntar sig av dig är ett annat problem,.... killen/mannen verkar väldigt omogen, som en tonåring nästan! hur länge har ni varit tillsammans?? vill du leva med honom?? verkar ju som han har brutit ner dig, hur var du innan ni träffades o hur kände du inför sex då??

• JPerlestam

Usch då, blev så bestört av ditt inlägg. Jag måste säga att din pojkvän verkar vara en fruktansvärt egoistisk person vars sexuella beteende inte är det minsta normalt. Du MÅSTE lämna honom om du någonsin ska kunna må bättre med dig själv. Antingen respekterar han inte alls dig som behandlar dig såhär eller så är han sjuk och behöver hjälp för sitt tvångsmässiga beteende.
    På vilket sätt är han underbar??? Han vill ju inte ens visa sin kärlek till dig öppet?
    Hoppas att du kan finna ork att lämna denna relation och snart få hjälp att må bra med dig själv.... Styrkekramar!!!!!

• Ingan

Jag har också varit den som "ställt upp" i ett tidigare förhållande. Lät mig övertalas till ditt och datt utan att själv få något gehör för de önskemål jag hade. Men eftersom jag var så kär stod jag ut, det var han som bestämde över när och hur vi skulle ha sex (men han var ALDRIG våldsam). Det funkade ett tag men sen kände jag mig obetydlig och liten och sex började kännas smutsigt på något sätt. Jag lämnade till slut det förhållandet och när jag ser tillbaka kan jag inte förstå att jag bara gick med på detta.

Sex för mig handlar om respekt för varandra, att man lyssnar på vad den andra har att säga men att säga stopp när det känns fel. Jag förstår inte att din pojkvän inte märker att du mår så dåligt som du verkar göra, i mina ögon verkar det jättekonstigt. Om du ändå vill fortsätta med er relation så tycker jag att ni ska gå och prata med någon, eftersom han inte verkar ta dig på allvar. Annars skulle jag lämna honom, även om jag vet att det är lättare sagt än gjort. Men för att behålla sin värdighet och självkänsla, är det enda som gäller ibland att bara gå. Du borde vara med någon som respekterar din vilja. Fråga dig själv om du står ut med det här för resten av ditt liv!?

Nu lever jag i ett jättebra förhållande, vi tittar på porr när VI vill och har sex när båda vill och på ett sätt som båda trivs med. Jag skulle idag aldrig acceptera något annat, det borde inte du heller. Ursäkta längden på svaret...

• 090208

Har inte last inlaggen:

Forst: Analsex ar FARLIGT om det gor ont!!!!!!! Sa sag till honom att han kan be en van att snallt satta pa honom, och tycker han att det arligt talat ar jatte-mysigt, da kan du minsann ga med pa det. Risken ar noll.

Sex-vagra. Hade jag gjort, absolut. Kn*llar gor man for att man vill, annars strunta i det.

Tank pa DIG SJALV forst!!!!!

• lillabruden

jag vill inte uppröra dig ytterligare TS, men detta låter som övergrep i min åsikt!!! Vet du att du kan anmäla din make för våldtäkt om du sagt att du inte vill men han övertalat dig och du 'gått med' på det?

Att testa saker för varandra är väl ok inom gränser men att gå så långt som ert förhållande verkar ha gjort...tycker det låter som en stor anledning till din panikångest och tror att om du inte jobbar på dig själv, att stå emot osv när han 'befaller' så kommer du aldrig bli kvitt din ångest!

Sex ska inte känna så som du känner... Om han älskar dig och respekterar dig så tar han din vilja och åsikt på allvar och tjatar sig inte till t.ex analsex -dessutom om han vet att det gör ont!!!!! Vill han göra dig illa?! Det är ju det han gör genom att behandla dig såhär.

Du är inte hans leksak, du förtjänar respekt och kärlek. Kärlek på BÅDAS villkor. Man är 2 i ett förhållande du har rätt till att säga nej och känna att han lyssnar!!!!!

Fråga digsjälv, vill du leva såhär resten av ditt liv? Hur påverkar er relation ev framtida barn? OM du får en dotter, vill du att hon ska lära sig denna typ av relation som acceptabelt?

Du förtjänar bättre. Du är värd så mycket mer!

• feministbrud

Nej, det är inte våldtäkt om man går med på sex!

Däremot fel, och det har vi alla här redogjort för.

Svar på tråden Porrsurfande