• MissieA

bröllopsresa juni-aug??

Hej!

Vi behöver förslag på vart man kan åka någon gång mellan juni och augusti???

Vi är öppna för förslag och vill gärna höra vart andra har åkt och hur det var/hur mkt det kostade.

• Svar på tråden bröllopsresa juni-aug??
  • HurraViSkaGiftaOss

Åk till Samos

• MissieA
    HurraViSkaGiftaOss skrev 2008-10-13 23:24:52 följande:
    Åk till Samos
    Tack!
    berätta gärna lite mer Vad kan man göra, hur stort??
    Billigt/dyrt??
  • älskarlivet

Vi ska också åka till Samos!

• anja1661

vi åker till bulgarien, sunny beach.
    där har du en jätte fin låååång sandstrand, massa resturanger och mysig shopping. och ALLT är jätte billigt!!!

• propp

Vi var på Guadeloupe i Västindien i juli.

• Hösten2009

anja1661 - min kompis var dit på bröllopsresa och enligt bilder så var det jättefint men dom var jättemissnöjd. skitdyrt med solstolar så stranden var dom aldrig på o maten var inte kryddad eller saltad = oätlig. men ja, dom fick ju sitta vid poolkanten ialf o svalka sig. inte heller fick dom sova för städerskorna masade ut dem kl 9 varje morgon.
    så jag har blivit avskräckt av att åka dit..

• älskarlivet

Bulgarien har jag varit i och aldrig att jag skulle återvända och verkligen inte på min bröllopsresa!

anja1661 skrev 2008-10-14 10:46:35 följande:
    vi åker till bulgarien, sunny beach.där har du en jätte fin låååång sandstrand, massa resturanger och mysig shopping. och ALLT är jätte billigt!!!
  • Tjinglan

Åk till Korsika! Härlig grön ö med både berg och strand, spännande landskap, god mat, möjlighet att segla katamaran och göra spännande utflykter, vinprovningar mm.
    Kolla med Langley travel. Jag har varit där 2 ggr och hade en väninna som var där på bröllopsresa i somras, hur nöjda som helst!

• brud0905

Jag kan varmt rekommendera Sardinien. Jag älskar ju Italien och bättre kan det inte bli på denna charmiga ö i Medelhavet. Något dyrare än på fastlandet. Relativt kort flygresa och vad jag vet så är det bara Fritidsresor som flyger ifrån Sverige, vilket innebär väldigt få svenska turister. Sardinien är italienarnas egna semester ö. Jag kommer definitivt åka tillbaka.

• Leksi

Va roligt!
    Vi har funderat på just Korsika och Sardinien! =) Vi åker visserligen redan i slutet på maj, men det borde ju vara grönt och fint då i alla fall även om det inte hunnit bli så varmt i vattnet.

Svar på tråden bröllopsresa juni-aug??