• 090208

Livmodercancer-test...

Gor det ont??? Sa en kompis till mig att det gjorde...

• Svar på tråden Livmodercancer-test...
  • 090208

Kommer absolut att göra det, och har inga problem med att gå till läkaren, whatever det handlar om... Men min vannina sa att dom lixom bande upp... ja ni vet... Men hon sa att det gick snabbt.

Kommer ta testet precis efter min mens. Ska ju helst vara i mitten av månaden. Ska jag boka annan tid..?

• 090208

"Bomerangen"??? Aaahahaha, vad kul!!!

• 090208

"Bomerangen"??? Aaahahaha, vad kul!!!

• 090208

Men den har man ju klarat av forut...

Tycker inte alls det ar laskigt att ga till gyn. Men bor i London och det ar forsta gangen "pa engelska"...

• 090208

Gjorde inte ont. Men kandes som att dra ur en for stor torr tampong... Acklig beskrivning men ni fattar iaf...

Dom hade inte en san stallning for benen. Mycket markligt. Gillade inte alls att ligga dar utan den.
    Och ingen bomerang. Utan en nabb!! Forestall er en tukan eller vad dom heter. Grejen sag ut som en pistol med nabb, sa nar man holl in "avtryckaren" sa oppnade sig nabben och hon kunde kika in. Sag himla laskigt ut, usch!

Men det gick bra och snabbt iaf. Blodde nagra dagar efter, och kandes som mensvark pa kvallen.

Ska fa resultatet om nagra veckor.
    Nan som fatt resultat som visat sig inte vara sa bra..? Inte nodvandigtvis cancer, men kanske nat som kan bli. Beratta!

Svar på tråden Livmodercancer-test...