enkeli84 skrev 2008-10-15 15:28:57 följande:
Hejjssan jag är 23 och min m2b 30.. Fyller 24 en vecka innan bröllopet... Vi ska gifta oss nu i slutet av november så nu är det inte långt kvar!=) Väldigt nervöst och spännande samtidigt!!!!=) Till mig sa alla att "ÄNTLIGEN" när dom fick höra att jag var förlovad heheheh.. Och några vänner skämtade att min bäst före datum höll på att gå ut=PP hahaha...Här var det inga negativa åsikter även om jag är ung.. Alla var väldigt positiva och tog oss på alvar och frågade direkt efter förlovningen när vi ska gifta oss! Alla längtar till vårt bröllop, och är nöjda och glada..Jag vet jätte många som gift sig unga allt från 18 till 25.. sen tycker inte jag att man är så ung längre utan man är mer vuxen! Min åsikt bara=)Grattis föresten till er oxå=)Och lyssna inte på folk, gör det som känns rätt för dig och det som gör er lyckliga! Folk har alltid sina egna åsikter, men man ska inte bry sig, låt det gå in från ena örat och ut från den andra, och planera det som passar er bäst!Så länge ni är lyckliga och vill gifta er och leva med varandra så har väl ingen annan nånting att säga om saken=)
Heej och tack!:)Oj inte långt kvar för er HUr känns det?:)
Va roligt och få så positiva reaktioner från alla ni känner. Min mamma var jätte glad och så men fanns vissa som tyckte och tyckte vilket är jättejobbigt tyvärr. Precis så jag tycker att ine låta andra lägga sig i så mkt. Men svårt när en viss släkt gör det. Men känns som det handlar om avundsjuka eller något från en del. Kan det vara så?