• UngfruMaria

unga förlovade/gifta

Hej! Heter Maria och söker några unga mellan 18 - 25 år som ska gifta sig eller har gift sig. Hur det var för er att gifta er så tidigt? Prata om allt egentligen!. Jag ska gifta mig inom kort (någgra veckor) och är bara 20 år!

kramar

• Svar på tråden unga förlovade/gifta
  • FruLjungberg

ska gifta oss. hag är 20 han 27, blir 2 maj.

• MilosMamma

ja ska gifta mej nästa år i augusti och är då 23. För mej känns det bra då vi redan har kombi, hund barn o hus =)

• chamor

Är 22 och gifte mig för 2 månader sen. :) Vad vill du veta??

Jag tycker det är jobbigt att inte bli tagen på allvar av vissa pga att vi är rätt unga. Han är 24.

• UngfruMaria

Hej! Vad kul att ni svarade! :) Hur ska ni ha bröllopet? Alltså ska det vara stort eller liten? Vi patat om borligt länge men vet ej :)

• UngfruMaria

Chamor:

Hej! Grattis!:)...hur hade du ditt bröllop? Ja precis rädd för folk ska tycka "Gud a ungt Kommer aldrig hålla och så":(

• MilosMamma

vi ska ha ett normalt kanske de e med ca 80 -100 pers då vi bjuder 98 st.
    det kommer vara ett billigt bröllop som utstrålar maffighet =)

• aguila86

Hej! Vi ska gifta oss i december nästa år. Då är jag 23 och han 28. Längtar!

• J D

Vi ska gifta oss nästa år och kommer då vara 24 och 25. Vi är högskoleutbildade så det är verkligen ungt i våra kretsar men ingen har sagt ngt negativt eller ej tagit oss på allvar såvitt jag vet. Fort har det gått också (gifter oss innan vi varit tillsammans 1½ år).

• didis
    UngfruMaria skrev 2008-10-15 13:30:52 följande:
    Chamor:Hej! Grattis!:)...hur hade du ditt bröllop? Ja precis rädd för folk ska tycka "Gud a ungt Kommer aldrig hålla och så":(
    Jag är visserligen varken ung eller gift men jag svarar ändå

Jag var 17 när jag träffade maken och säkert fanns det folk som tänkte att det inte skulle funka så länge. Men ibland hittar man rätt utan att leta så länge.

Nu har vi barn som bara är några år yngre än vad du är och vi har fortfarande inte gift oss, men på vår 20-årsdag i mars blir det av!

Det händer mycket i livet mellan 20 och 30 och det är klart, inget förhållande klarar sig utan att man jobbar på det, men med egen erfarenhet kan jag säga att ni har alla förutsättningar att få ett långt liv tillsammans!

Glöm inte att hela tiden kommunicera vad ni vill ha ut av livet och varandra och ställ upp för varandra.

Lycka till i livet!!
  • UngfruMaria

Didis:

Hej!:) Vad kul att höra ni hållt så länge och att ni ska gifta er snart!Grattis:)....Tack för din berättelse. Det är verkligen viktigt att kommunicera med varandra och ställa upp för varandra.

Lycka till med bröllopet! Kram

Svar på tråden unga förlovade/gifta