unga förlovade/gifta
Jag är 24 år och min sambo 30. Ingen av mina kompisar har kommit på tanken på giftemål än, även om dom till och med har barn med sina sambos. Jag antar att dom inte tycker det är så viktigt! Ingen av mina vänner vet så det ska bli spännande när dom får inbjudningkorten!
Vi har bara fått glada komentarer, dock var min mamma lite chockad tror jag i början och tyckte själv att hon var gammal, för att hon hade en dotter som skulle gifta sig!
Vi kommer ha vart ihop 2 år och 9 månader när vi gifter oss i februari, förlovade oss efter ett år.
Vi tycker själva att det har gått fort, men bara när vi tänker på själva räknandet av åren, Vi har hunnit med sååå mycket på bara två år Flyttat ihop, förlovat oss, varit på inte mindre än tio resor ihop utanför sverige gränser, bla, till island,budapest, roadtrip i England, Lasvegas, San Francisco m.m flyttat till Dallas när vi hade varit ihop i 1,5 år bott här i ett år (flyttar hem i januari)! Allting vi har gjort har gått undan, och gillar när det händer saker hela tiden! Så vi är nog sådana som personer båda två. Inte för att bröllopet är en impulsiv handling, utan vi känner att vi vill inte vara med någon annan och med tanke påallt vi gör tillsammans och ger detta förhållandet 110 % så känns det inte mer än rätt!
Personligen så tycker vi att det känns som om vi har varit i ihop 6-7 år, vi känner varrandra väldigt bra!