unga förlovade/gifta
Jag och min sambo förlovade oss 18 augusti 2007 (dagen efter hans födelsedag), då var jag 17 och han 20. Hade tänkt att gifta oss i maj 2009 då jag bara är 19 och han 21 men vi ska nog skjuta upp det ett år så det blir maj 2010 då jag är 20 och han 22.
Vi har en budget på 35 000 + resan som mina föräldrar betalar, men då hade vi inte tänkt att ha någon mat. Vi hade mest tänkt att ha det lite mysigt och äta tårta med den närmaste släkten. Kommer bjuda mellan 30-35 personer.
Vi har bara talat om det för min mamma och jag kanske förstår att hon tycker att jag är ung, jag fyller snart 19 och jag är yngst i släkten så alla ser ju mig som "lilla gumman".
Mamma tycker att vi ska vänta men längre än 2010 vill jag inte vänta eftersom jag vill ha barn snart men jag vill gärna vara gift innan.
Det är lite på grund av "lilla gumman" känslan som vi väntar, jag känner mig mogen för att växa upp och starta en egen familj men när alla tycker att jag är så liten så är det lätt att man intalar sig själv att man är liten.