Göteborgsbrudar 2009 - Del 3
Daniella: jeg har fatt influensa.... har ligget ret ut hele uken, og formen er drit. neste uke er jeg opptatt hele uken..
Daniella: jeg har fatt influensa.... har ligget ret ut hele uken, og formen er drit. neste uke er jeg opptatt hele uken..
Vi fikk influensa vaksin pa jobben.. det likte ikke kroppen min!
Kjedelig, har gjort som Homer fra tirsdag, jobbet med a lage liggeavtrykk i soffan... Sa vovven og jeg har kost oss. Det er sa kjedelig a kjenne seg frisk nar man holder seg i ro, men nar man begynner a bevege seg blir man helt utslitt
eva tar 13000 for en dag, peter tar 7500
Shit ting har skjedd....
Peter er kanon bra, er super happy at vi skal ha han som fotograf, legger ut bildene han tok av Don nar jeg far de senere i uken.
Vi skal flytte WHEEEEEEEEEEEE, shit jeg er sa happy. Hadde det ikke vaert for at jeg fortsatt er litt sliten etter a ha ligget rett ut i forige uke ville je gha hoppet opp og ned.
har ikke solgt, mne vi leier den ut, Andreas sin moster har norn leiligheter hun skal leie ut, mer plass og en hage, da blir voven happy
Daniella: orgryte
artist forsøkte å ring deg i går.. Om du har tid kan du hjo ringe meg
Sender deg en sms med tlf nr om du vil snakke med hun som har leiligheten,så kan du få litt mer info :)
jeg blir psyco nar jeg drikker mye.... ikke noe annet hehe. skadekontroll, jeg vil ikke ha det vondt dagen derpa, samt at jeg gjor sa mye rart nar jeg drikker. spor Andreas.. hehe
Fikk bildene i går kveld, ligger i galleriet. HUnder er ikke like sammarbeidsvillige som mennesker til å bli tatt blider av... Men jeg er super happy, Don var så flink. og bildene ble veldig bra:)