• skille

Göteborgsbrudar 2009 - Del 3

Shit jeg elsker min nye leilighet!!! Dere får komme å se den en gang. Sitter å funderer på hvilke gardiner vi skal ha:9 så det blir ett lite oppehold i all bryllups planeringen. Helt til lørdag da kjøper vi invitasjoner.. whee

• skille

MissMijah: hvor i Ørgryte?? Tror vi bor i skår eller hva det heter, er ikke helt kjent noen steder.. vet hvor jeg bor og hvor jeg jobber. Resten har man privatsjåfår til.. (andreas)

Danielaa: Vi kjøper arkene og får mamma til å fikse resten.. hehe

• skille

Vi drar til den franskerivieran dagen etter bryllupet :)

• skille

Tizia jeg er med på snabbe promenader, men ikke slotskogen... Det er ekle mennesker der!

God helg jenter, stikker til Oslo i helgen:)

• skille

Da er invitasjonene kjøpt.... nå gjenstår bare trykkingen.
    på søndag var vi å besøkte noen kompiser som fikk abrn for 6 uker siden, og etter det har Andreas vært helt i baby modus.. menn er merkelige.

• skille

Vi fyller opp noen biler så løser det seg:)

• skille

stellajsj Min m2b og jeg har planert bryllup siden maj... husker ikke når jeg kom inn her førstegang men det var i sommer en gang. Så du ser etter SB fotograf, vi er noen her inne som skal ta SB bildene samtidig. Da blir det billigre og etter vi har drukket litt champagne og backet hverandre opp kan det bli veldig morsomt. Og ikke rart og flaut å kle av seg forand ett fremmed menneske..

• skille

Don vil helt sikkert være med... hehe

• skille

artist: jeg skal vise tyra hva skog er, jeg er jo i skogen 2 ganger om dagen...

• skille

Shit hvor mange vi har blitt!! Så kult

Daniella jeg fikk lov å ha rosa invitasjoner... hehe du liker vel ikke rosa??

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 3