• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 3

Snällt att dem vill hjälpa till, men som sagt känns lite olustigt att sammanstråla våra föräldrar för att diskutera pengar för vårt bröllop.

Nu är alla sex tärningarna informerade och har fått info om vårt färgönskemål. En tärning åker till Malaysia så jag har lagt in en beställning på en grön sjal till min extra tärning då vi är en sjal kort från när vi hade dem gröna sjalarna i våras, men ev så kommer det sex nya sjalar istället.

Snart dax att kika på Danielaas prinsessklänningar.

• Tx2

Hittade min lapp med provade kläningar där, kan meddela att mina tärningar gillade den väldigt mycket när jag provade den tidigare! Det var deras favorit av alla klänningarna jag provade där. Tror även att artist tyckte om den, då hon oxå var med.

Danielaa skrev 2008-11-04 21:45:50 följande:
    Tx2: TACK! Hittade den precis å har skickat iväg bilderna för å se va dom säger på Milly.. få fundera på de! Men den klänningen MÅSTE jag bara ha nu, jag blev så kär i den å den känns SÅ bra!!TUSEN TACK för hjälpen idag å jättetrevligt sällskap!! Va tror ni andra då om mitt klänningsval som Tx2 länkat till ovan? Hoppas allt e bra me er!
  • Tx2

hallååå, vart har ni tagit vägen? Har ni andra liv än bröllopsplanerande?

• Tx2

Åh, kan du inte komma hit o städa o sjunga lite för oss oxå.
    Lägenhetsvisning?

• Tx2

Vad får du ge för den om du beställer den? Stämmer att pärlorna o broderiet var ljusare. Dem var vita. Här ser dem ut att vara svagt rosa.
    Och förresten, tack för igår! Var kul att få umgås med dig igen.

• Tx2

stellajsj: vart skall du kolla klänningar? Vissa har fortfarande lite urplockat, tex hade remanns ingen klänning inne i den stilen som danilaa var ute efter, det skulle dem inte få in förrens januari. Jag gillar Johan´s, inte så jättestort men bra service dem gångerna jag varit där.

skille: skall bli kul att se lägenheten när ni har kommit i ordning lite. Skall ni köpa färdiga inbjudningar el pyssla?

• Tx2

Lunden bodde vi innan vi flyttade till vårt hus. Sa upp lägenheten nu i veckan då vi har hyrt ut den i andra hand ifa jag inte var gjord för att bo i hus.

• Tx2

mäster johansgata kanske?

J D: Vi kommer inte att åka i direkt anslutning (då tar vi in på hotell hemma o myser). Troligtvis åker vi till hösten, två veckor till något ställe m sol, bad o äventyr. Har inte hittat vart vi vill åka än, vet bara att vi vill åka längre bort än europa och att det inte blir storstadssemester.

• Tx2

Las vegas är kul, det var på vägen dit jag friade

Mmm, maldiverna låter härligt. Ett av våra önskemål. Funderar även på Guadelope. Och nya zeeland har jag högt på listan, men då vi troligtvis bara kan komma iväg två veckor så känns det för kort.

Välkommen hit Tizia. I trådstarten finns en länk till en fika-tråd ifall du vill/kan träffa oss irl.

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 3