• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 3

Kommer fler tillfällen att träffa oss. Både under städade och mindre städade tillfällen

Hoppas att vi snart får besked från vår fotograf angående avbokningen så att vi kan gå vidare med peter.

MissMijah och Sweetsun: det är det som är dilemmat. Alla verkar göra/förvänta sig olika. Får nog pejla av lite i kompisgänget.

• Tx2

skruttgumma: vi har oxå valt en vf, samma som sweetsun, från vår hemkommun just för att där fick vi välja. Kvinnan som är ansvarig för vigslar i kungälv förklarade att man blir tilldelad en vf från kommunen om man gifter sig på deras ställen, tex fästningen. Att vi inte kunde välja och att vi blir tilldelad en efter att vi skickat in hindersprövningen, vilket kan göras tidigast fyra månader innan. ¨Så då började jag kolla runt i kommunerna runt omkring.

• Tx2

Åh, prata inte om klänning. En av alla mina femtioelva lösa trådar
    Artist: vilken färg valde du på klänningen?

Mamsen har dock varit lite duktig o börjat höra efter serveringspersonal, måste bara vänta in januari då vi skulle återkomma. Ytterlugare en lös tråd...

Sweetsun: Har du tips på någon med en fin bil? Vi har en på g, men funderade på om vi skulle kolla lite mer lokalt, som inte är gul utan helst vit el svart... Helst vill T ha en ford mustang från 60-talet...

• Tx2

Sweetsun: är inget krav på mustang, men vi kan kanske prata lite om det imorgon.

Artist: menade vilken vit färg valde du? Hur lång tid skulle det ta innan du får din klänning?

• Tx2

Vi kommer troligtvis att ha elever som går tredje året på hotell o resturang-gymnasie. Ev med någon rutinerad som bossar.

• Tx2

Vad kul att du känner dig nöjd med fotografen, du lät lite skpetisk förra veckan.

• Tx2

Min mor har kontakt med lärare där så det är via dem vi har frågat och kommer att få hjälp utav att hitta lämpliga elever när det närmar sig. Och den mer rutinerade kommer ev via en kock-vän om det blir han som lagar maten.

• Tx2

Undrar om ni har råd med mig! Tänker på alla kemtvättar ni får betala

• Tx2

I know! Men än så länge tror jag att allt är lugnt. Har så mycket lösa trådar, undrar hur det blir när allt är på plats?!
    Kommer kanske behöva transporthjälp men det tar vi en annan dag. Tex när du fått i dig en el flera tequila el jelloshoot

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 3