Göteborgsbrudar 2009 - Del 3
noterade bara las vegas
noterade bara las vegas
Tänkte inte på det, men om ni skulle vilja se lite mer av las vegas är mitt tips på att ta in på ett hotell nära det ni vill kika på. Vi bodde i ena änden av strippen o blev segt när man ville kika på det i andra änden.
Vi kanske skall ta tag i letandet efter vårt resmål.
Guadelope innefattar nog det jag och han vill ha. Sol, bad o möjlighet till lite äventyr.
J D skrev 2008-11-06 16:27:42 följande:
Gillade salt o sill.
Thorskogsslott ville vi gifta oss på men det bidde för dyrt. Skall vara väldigt fint där enligt T.
Ett som jag funderar på är www.sanktjorgenpark.se/
Men som projektledare så skall jag delegera uppgiften till min medarbetare
Var på wranges o kikade på ring idag. Mmm, vill ha men lite dyr. Tips på något annat ställe? Mer än nordstans.
artist: Haha, men nu har jag nog lite bättre koll på vad jag vill ha nu (liknande tiffany-ringen) o i framtiden (lite diamanter i f-ringen blir nog snyggt i framtiden). Skille har lärt mig att uppskatta bling Då skall jag kolla vad dem tar för en modifierad passion.
danielaa: orättvist, varför inte jag inte den rätta
kul med ringarna, trist att M´s ring var för stor. Tur att ni har hela veckan på er
Sweetsun: När vi kommer på besök, får vi se fina bilen då? Och häftiga kläder?
Åh, härligt! En hemmafru från 50-talet
Baver o artist: Betyder det att jag måste ha på mig min maskeradkostym när det är dags för min tur?
Hade velat komma iform, men vet att jag inte kommer att ta tag i det... Har sagt i ett årstid att jag skall börja simma, gratis träningskort men har alltid en ursäkt. Trött, förkyld, inte tid..
Tizia: Haha Har insett mina begränsningar (att jag inte har någon karaktär/disiplin) o nöjer mig med motionen jag får när jag shoppar