• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 3

stellajsj: jag har nog hängt här sedan april. Planerade först för augusti alt utomlandsbröllop men ändrade till maj då jag blev lite otålig Själva planerandet går upp o ned. Nu är bt mest ett beroende Hittat så många fantastiska tjejer här.

• Tx2

Samma vf som vi?

Skall klippa o klistar lite med inbjudningarna ikväll o imorgon tror jag. Vi började lite smått i veckan med att vika korten. El han vek o jag skar till dem lite.

• Tx2

Ville bara kolla om ni hade blivit avskräckta. Vad tyckte ni?

SweetSun skrev 2008-11-14 11:56:53 följande:
    tx2; menar du mig? Ja vi ska ju ha samma..?
  • Tx2

Vad bra!

Får se om jag börjar klippa o vika lite detaljer till inbjudningarna o tackkorten idag. Borde jobba el städa, men är inte lika kul.

• Tx2

Skall bli kul att se er på fredag.
    Helgen har gått fort som vanligt med god mat, film o hus-göra. Plus klipp o klistra på för inbjudningarna o festprogram. Jag börjar bli polare med skärmaskinen o T är duktig på att vika. Snart kan jag låna symaskin o börja knåpa ihop allt.

Artist: dina operationer låter inte alls roliga. Hoppas att du slipper dem snart.

Blir skidåkning för mig runt nyår i sälen. Dessvärre är jag ingen skidåkare men vill åt sällskapet.

Danielaa: låter som en väldigt skön o bra helg för er. Njut av nyförälskelsen!

• Tx2

Äh, vad f*n. Här skrev man ett relativt långt inlägg och så kom det inte med

Artist: hoppas att du slipper operationerna snart.

Danielaa: Låter som en skön helg. Njut av nyförälskelsen.

Hm, jag o skidor är ingen bra kombination, men vad gör man inte för sällskapet så det blir skidor runt nyår.

Helgen har gått för fort, god mat, film o hus-bestyr. Även pysslat med inbjudningar/festprogram/tackkort lite. Jag börjar bli polare med skärmaskinen o T duktig på att vika. Snart kan jag låna hem en symaskin o börja knåpandet på riktigt.

Skall bli kul att se er på fredag!
    Kram

• Tx2

Nu blir jag förvirrad! Hur kan mina inlägg hamna före era som jag såg innan jag skrev? Tex Sweetsuns är loggat idag 15:49 och nu är min klocka 14:58.

• Tx2

Japp, jätteförvirrande. Många trådar är fästa o svaren hamnar i konstig ordning.

SweetSun skrev 2008-11-17 14:59:49 följande:
    är det nån mer än jag som har trassel med BT?
Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 3