Göteborgsbrudar 2009 - Del 3
Drack inte alkohol på en fest förra året och fick fruktansvärt många förfrågningar. Kommer inte göra om det igen, el jo vi funderar på att göra likadant i år för lite kul hade jag o mina kollegor.
Drack inte alkohol på en fest förra året och fick fruktansvärt många förfrågningar. Kommer inte göra om det igen, el jo vi funderar på att göra likadant i år för lite kul hade jag o mina kollegor.
God morgon flicks
Tack för igår. Alltid lika kul o mysigt att se er.
MD2009: Massa positiva energier här ifrån oxå! Hoppas att allt går bra.
fd artist: mina tår är intakta. Krya på dig!
sweetsun: ni hade det supermysigt hemma. Mycket goda kakor.
danielaa: hoppas att du hittade hem
Vi ses om ett tag igen.
Kramkram
Danielaa: sykompaniet.se/ sök på sizoflor
Sweetsun: inboxa på bara
Igår var vi på vigselplatsen o kikade o funderade med vår värdinna/koordinator. Kommer att bli så bra, tror vi bestämde oss för "kommedantbyggnaden" och självklart fars hatt som backup.
Men det var tur att jag skrev ned det för jag kom ihåg det!
Misstänker att jag skall det med min besökare från polen nästa vecka. Igår var det en toppendag på fästningen, kallt men soligt.
Vi skall tillbringa natten på folkhögskolan i kungälv. Förhoppningvis stannar en del av våra gäster där med så vi kan äta frukost ihop innan vi tar in på något lyxigare som tex sankt jörgens och spenderar hela dagen o natten där.
danielaa: du får testa med ett. Men det kan nog stämma.
M är dessvärre avregistrerad
fd artist: Grattis till det bruna tyget. Skall ni vara duktiga o fålla o hålla på?
Precis, tror inte att man behöver ha så mycket på borden, kommer att blo knöckat ändå.