• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 3

Tizia: Beror på vad du är ute efter och vad för storlek du brukar ha. Apropå underkläder.
    Förresten hänger du på på torsdag hem till mig?

Har oxå 15x15 som bas. Du kan få komma med synpunkter på torsdag Angelica, behöver bra tips på hur jag skall fästa lite grejer på inbjudan och om jag behöver pimpa den mer (just nu är den väldigt enkel). Men har ett utkast klart!

• Tx2

Det är helt ok. Vet att Skille skall köra då jag bor en bit utanför gbg. Kolla med henne om du kan åka med.

• Tx2

Hoppas att du inte är allergisk mot dammråttor o husspindlar

• Tx2

Tizia: 18-tiden. Bara glatt humör som behövs tas med.

Angelica: Jag är på! Behöver all inspiration jag kan få. Skall pyssla med inbjudningarna på julledigheten.

• Tx2

Danielaa: Hm, kan få ta med skurhink, trasor o viljan att städa mitt hem... Annars räcker med ditt glada humör. El om det är något du vill visa så ta med det. Gäller er andra oxå.

• Tx2

Myran är välkommen, förutsatt av vi kan fästa lite tejpbitar på henne så kan hon få julstäda lite..

• Tx2

Hummle: har du koll på datumet du gifter dig nu
    Ha inte panik, vi är vänliga själar så säg till om du behöver hjälp med något för att stilla den lilla PANIKEN!

Precis man har sina vänner för att få spy av sig lite galla i bland.

Arg, nu vet jag att mina tärningar har möhippa i tankarna. Pratade med T igår samtidigt som han gick in på sin mail och där fanns ett mail från en av mina kompisar med rubriken, "kan du hålla en hemlighet". Iih, och dem vet att jag hatar överaskningar. Jag borde inte ha sett att han fick ett mail nu är jag så jäkla nyfiken.

• Tx2

Gött då sätter vi myran i källaren så blir det städat där. Kan hon klättra på väggarna oxå?

Jättefint kort! Kanske måste lägga in en beställning på ett kort. Kan dock inte bestämma mig om han redan skall få det i julklapp (hade tänkt morgongåva men så såg han annons på det nu och står med på hans önskelista).

Tror inte att dem utsätter mig för något hemskt, men nu kan jag inte sluta tänka på det. Vad jag önskar att jag inte hade sett rubriken på mailet.

Synd att M inte kände för det.

• Tx2

Sweetsun: Jättefina skor! Var det dem du vann och som orsakat en massa problem? Är du inte rädd för att sjunka ned med klackarna i gräset?

• Tx2

Vilka fina bilder skille.

Ja, jag hoppas på att jag får mina små örhängen i julklapp (som jag köpte för honom...) Skall se om jag hittar något halsband som jag tycker om.

SweetSun: har du kollat upp frisören i kungälv?

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 3