• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 3

Blir ingen trängsel för mig i år, känner mig inte så lockad.

Hoppas att det löser sig med inbjudningskorten hummle.

Våra inbjudningskort är klara! Tog en pysselstund ihop. Skall bara skriva adresser på kuverten, så åker dem på lådan.
    Angelica O Myrmor: Lånar er idé med alla orden till tackkorten. Vi är trötta på smått så nästa får det blir stora saker som skall tejpas/limmas.

Visade sig att vi skall ha samma vf som T´s faster/gudmor hade när dem gifte sig. Lite kul.

• Tx2

Gott nytt år tjejer! I år gifter vi oss! Weee!

Nu är jag tillbaka efter nyårsfirande i fjällen med lite skidåkning (benen är i behåll) och massa god mat (speciellt på nyår då vår mästerkock var ansvarg i köket, har ätit så otrolig mycket löjrom till förrätt).

danielaa: pannkakssoppa har jag missat

hummle: kul med ringen!

Nästa vecka tror jag att inbjudningarna läggs på brevlådan nu när nästan alla kuvert är klara och då får alla reda på datumet tillslut. Lite läbbigt.
    Och hindersprövningen kan vi skicka efter/in. Det närmar sig!

• Tx2

Baver: Kul m klänningen! Väntar på min. Borde komma i februari.

Myrmor: Hur går det med inbjudningskorten?

• Tx2

Välkommen hem Skille!

Wehee! Fick se några bilder på broderierna på min klänning. Ser lovande ut! Längtar.

• Tx2

Angelica: Jättefint halsband. Hm, skall nog se lite längre fram vad det kostar att göra ett halsband till mig (efter att klänningen kommit och jag vet hur den ser ut).

Kan inte bestämma mig för hur jag skall smycka håret. Krona, tiara, kam, spännen, blommor... Hur gör ni tjejer?

Snäll o snäll... jag fick mina små diamantörhängen och skidvantar (som jag köpt el varit med när det inhandlats).

Vad härligt med inpackning o ansiktsmassage. Inte alls avis

• Tx2

hummle: jobbigt det här med efternamn. Men jag hoppas på att min tar mitt. Men vi får se. Diadem låter fint. Skall iväg o klippa mig där jag skall sätta upp håret o bli sminkad. Kan vara bra att se om kemin funkar.

skille: kan varit jag som tog med det kalla vädret från fjällen. Missade att ta med mig snön

danielaa: har ni fått till en budget än?

• Tx2

Japp, det är en djungel men det tycker jag att det mesta är. Så mycket val man måste göra!

Men enklast är att gå ut o prova och se hur det ser ut på fingret. Är även möjligt att designa så du får den som du vill. Jag har valt den första som J D länkade fast på liknande skena som f-ringen. Ville ha en smal med bling och förhoppningvis blir det stenar längre fram i f-ringen oxå.

• Tx2

hummle: hur har det gått med inbjudningarna? Inte lång tid kvar för dig!

• Tx2

Vad kul, hoppas att våra kommer iväg i veckan. Skall bli så skönt att slippa alla nyfikna frågor.

Den är den 21-22 februari.

• Tx2

Oj, inte lång tid kvar. Vad kul!

Carolina1979 skrev 2009-01-06 11:00:56 följande:
    Hmm, undrar verkligen om jag kan gå på den... VILL VILL VILL (men har ju BF 22 februari)
Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 3