• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 3

Beroende på vad det är för summa, men ett smycke är väl det vanligaste. Jag hade nog mest uppskattat en weekend på något mysigt ställe el någon skön behandling o blivit lite ompysslad.

Om jag har fattat rätt så borde ni ha samma som oss fast tvärtom. T skall ta mitt efternamn och det ändrar vi på namnändringslappen som vi båda skriver under. El är det helt annat efternamn ni skall ha?

• Tx2

Insåg att jag snart skall starta en ny tråd. Stämmer det här? Någon som vill lägga till något?

Mars:
    7: Hummle, örgryte gamla k:a

Maj:
    2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    Tizia
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Artist, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    skruttgumma

Juni:
    Stellajsj

Augusti:
    1: MalinJohn, Råda kyrka + Råda hembygdsförening
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    J D och D J, Hindås kyrka+ Hindås stationshus
    15: MissMijah, skallsjö Kyrka + varmbadhuset
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

Okotber:
    Carolin1979

December:
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

• Tx2

Då tycker jag definitivt att du skall hinta weekend så får ni lite extra mys.

Vad bra, då kan vi skicka in våra lappar. Undrar om man får en otrevlig överaskning, han är gift med tre andra el något...

Sorry the artist former known as artist.. missade det

• Tx2

Oj, nu har tydligen redan en tackat ja till bröllopet. Tihi, jag skall gifta mig!

• Tx2

Visste att det var något jag förträngt. Att ta itu med kropssformen. Hm, nästa vecka kanske...

• Tx2

Sorry, men måste lägga in den igen så jag inte tappar bort den när det är dax att updatera.

Mars:
    7: Hummle, örgryte gamla k:a

Maj:
    2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    Tizia
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Myrmor, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    skruttgumma

Juni:
    18: Stellajsj, Grekland

Augusti:
    1: MalinJohn, Råda kyrka + Råda hembygdsförening
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    J D och D J, Hindås kyrka + Hindås stationshus
    15: MissMijah, skallsjö Kyrka + varmbadhuset
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a + LaCuveé

Okotber:
    Carolin1979

December:
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

• Tx2

Vad imponerad jag blir av er! Önskar att jag hade karaktär.

Hummle: Vad kul med en kompis att bubbla av sig med. Det är det jag har haft bt-flickorna till. Även om mina närmaste gärna vill vara med o planera för dem inte tror att det existerar giftermål så är det så kul att få höra någon annans tankar och idéer.

• Tx2

Nu har två tackat ja. Lite lättad, då blev inte postlådan utsatt för eld Väntar på att mina vänner skall komma hem o hitta sina inbjudningar.

Låter bra, så att du får dina guldskor! Undrar när vårskorna kommer in.

Som det ser ut nu så kan jag vilken dag som helst. Skall bara kolla med flicksen så jag inte har lovat bort mig för klännings-letning.

• Tx2

Mysigt med nattinattisaga.

Danielaa: Låter snyggt med underkläderna. Tror inte det blir tråkigt, speciellt inte med stay-ups

hummle: bara mina närmaste tjejer (plus deras män/sambos) och våra föräldrar visste datumet. Alla andra har försökt lura ut det, dem har vetat om att det blir bröllop 2009.

Skor är lurigt. Men ni skall mestadels vara inomhus? Då hade jag kört på pums men kanske haft ett bar tillfälliga stövlar (som inte behöver matcha) att byta med när ni transporterar er och tina fossingarna lite.

Skall se om jag kan lägga upp några bilder senare. OBS: är ingen pysslig person av mig.

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 3