• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 3

Drack inte alkohol på en fest förra året och fick fruktansvärt många förfrågningar. Kommer inte göra om det igen, el jo vi funderar på att göra likadant i år för lite kul hade jag o mina kollegor.

Danielaa skrev 2008-11-20 22:20:54 följande:
    Tx2: Haha, så dom e lite misstänksamma? Tänk den dan du e gravid då går de ju aldrig å dölja me å "inte va sugen just den dan"...
    Snygg bild, Sweetsun!
  • Tx2

God morgon flicks
    Tack för igår. Alltid lika kul o mysigt att se er.

MD2009: Massa positiva energier här ifrån oxå! Hoppas att allt går bra.

fd artist: mina tår är intakta. Krya på dig!

sweetsun: ni hade det supermysigt hemma. Mycket goda kakor.

danielaa: hoppas att du hittade hem

Vi ses om ett tag igen.

Kramkram

• Tx2

Sweetsun: inboxa på bara

Igår var vi på vigselplatsen o kikade o funderade med vår värdinna/koordinator. Kommer att bli så bra, tror vi bestämde oss för "kommedantbyggnaden" och självklart fars hatt som backup.

• Tx2

Men det var tur att jag skrev ned det för jag kom ihåg det!

• Tx2

Misstänker att jag skall det med min besökare från polen nästa vecka. Igår var det en toppendag på fästningen, kallt men soligt.

• Tx2

Vi skall tillbringa natten på folkhögskolan i kungälv. Förhoppningvis stannar en del av våra gäster där med så vi kan äta frukost ihop innan vi tar in på något lyxigare som tex sankt jörgens och spenderar hela dagen o natten där.

• Tx2

danielaa: du får testa med ett. Men det kan nog stämma.

• Tx2

fd artist: Grattis till det bruna tyget. Skall ni vara duktiga o fålla o hålla på?
    Precis, tror inte att man behöver ha så mycket på borden, kommer att blo knöckat ändå.

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 3