• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 3

*Fokusera lite på julen. Myrans första jul!
    *Och stämplen! Så att ni kan pyssla med inbjudningarna el va det nu var ni skulle ha noten till.
    *Sedan skulle jag även rekommendera att införskaffa frimärke (till inbjudningarna o tackkort) då portot höjs vid årskiftet.
    *Skall du ha slöja, tiara el något annat. Kanske något att ta itu med?

Kan man ha ring of fire som låt under vigseln? Var en av låtarna som spelades ofta när vi åkte bil i öknen (=> förlovning)

• Tx2

Gött, då kanske vi snart har valt låtar (som säkert hinner ändras).

Myrmor skrev 2008-12-02 17:27:33 följande:
    klart man kan ha ring of fire förresten- helcoolt!!
  • Tx2

Grattis Skille. Hoppas att du firas ordentligt idag.

Vad kul att veta att han kommer att uppskatta SB:n. Helt rätt att leda in honom på andra tankar!

• Tx2

SB = SecretBox

Japp, hade tänkte att jag skulle ringa psyk o höra med dem men har inte hunnit. Snällt av dig och superbra att du har tid att träffa henne. Tror egentligen inte att man behöver säga så mycket utan räcker nog att bara vara där så att hon inte behöver vara själv med sina tankar.

• Tx2

dagen efter tar vi in på spa, sparar bröllopsresan till sensommaren/hösten o hoppas på att komma i väg till något varmt ställe.

• Tx2

Underkläderna har jag, men inte figuren för att ta SB kort. Dessutom vet jag inte riktigt vad T skulle göra med bilderna. Han har ju tillgång till mina gamla kalendrar med vännerna. Och det är en sådan grej som mina bästabästa skulle kunna ställa till med på en ev möhippa. Men behöver ni peppning så ställer jag upp o kommer med bra kommentarer.

• Tx2

Jättefin klänning Tizia.

Bra födelsedagspresent Danielaa! Och grattis!

• Tx2

Inte varit hemma många timmar heller i helgen. Bla julbord med T´s jobb på annan ort. Skulle behöva en helg direkt efter helgen o vila upp mig...

Hoppas att ni tål dammråttor för dem hinner inte försvinna tills på torsdag.

• Tx2

Angelica: ta med slöjan o tiaran på torsdag. Skall bli kul att se.

Om jag inte hade haft släp på klänningen så hade jag nog skaffat en lång slöja som kunde agera släp. Provade det med en klänning och det var supersnyggt! Till o med på mig!

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 3