• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 3

trist

• Tx2

Det får jag hålla med om. Men jag hoppas att det är du som får vika o pressa
    081118 2 skrev 2008-11-23 19:31:06 följande:

det är bra att ha en sykunnig mamma som vill hjälpa till
  • Tx2

Hon skickade ett sms tidigare idag där hon bla skrev att hon skulle avregistrera sig.

Du kanske kan få myran att krypa fram o tillbaka över fållen.

stellasjs: vad kul att så många vill följa med er till grekland.

• Tx2

Nä, full på julmust o lussebulle o frisk luft. Nog lite trött.. Nu är det pannkaksdags!

• Tx2

Vad skall man ta tag i för bröllopsplanering den närmaste tiden? El skall man börja få jul på hjärnan istället?

• Tx2

Ojoj, är du en sådan person som byter till julgardiner o storstädar och har tusen tomtar? Då blir du nog besviken när du kommer hem till mig...

hummle skrev 2008-11-23 21:41:49 följande:
    *harkel harkel* BÖRJA få jul på hjärnan?! nu har jag tappat dej här helt, shit min julighet (om nån fattar vad jag menar) har börjat för lääänge sedan... jag överdrivet ÄLSKAR julen så bröllopsplaneringen o julplaneringen tja d blir svårt att få ihop d för min del men men. inbjudningarna ska jag göra under julledigheten, som fd artist, men innan dess ska jag ha bestämt mej för vart jag ska göra brudklädseln iaf. hoppas ni hade trevligt tjejer så håller jag tummar o tosser på att vi ses nästa ggn
  • Tx2

Någon som har tips på guldsmed/affär än nordstan (svarar inte på mail) el hedens guld? Vill ha liknande schalins passion fast rundare kanter. Och sedan bygga vidare med stenar i förlovningsringen framöver.

• Tx2

linn74: vet du om dem har möjlighet att göra justeringar på ringar? Många som jag har provat är lite för fyrkantiga för min smak.

hummle: borde inte vara några problem att lifta med någon av brudarna som har körkort. Misstänker att det blir lite samkörning så ingen försvinner (mycket vägbyggen runtomkring där jag bor).

Vi har inte heller kontrakt, men det kan bero på att det är sambon som har skött telefonkontakten och då tror jag inte att han sa direkt hur mycket vi vill ha med honom. Vi skulle nog återkomma om vi ville träffa honom nu el några veckor innan bröllopet. Hur har ni gjort där?

• Tx2

Jag velar mellan vilken sort jag vill ha i min bukett. Vet bara att jag vill ha vita blommor.

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 3