• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 3

T försöker visa tomten att han är snäll så dammråttorna är förhoppningvis borta nu så jag slipper skämmas ifall myran skulle vara täckt av stora råttor

Angelica. Hängde med i tankegången angående örhängena. Gillar idéen med namn på smycken.
    Hoppas på att kunna sätta ihop ett silver T med ett hjärt-hänge o ha som halsband på bröllopet.

Vet inte ens om jag får en morgongåva. Jag tror att vi sa att vi skulle strunta i det när vi gick igenom budgeten senast (jag hade satt 10000 på den posten )

• Tx2

Kul kul, vi ses snart. Skall hem o städa lite o ta fram lussebullarna o handla skum tomtar.

wunja gbg: finnbastun är en bygdegård i nödinge. Har en lista där hemma med olika lokaler runtomkring i kungälv o i ale kommun. Vill ni ta med grejer själva el vill ni beställa hela kittet?

• Tx2

Inne i kungälv finns kvarnen och kvarnstallet. Kvarnen har två våningar. På övervåningen kan man ha middag för max 50 och på nedervåningen är det bar o dansgolv. Minns inte vad det kostade. Kvarnstallet är en resturang bredvid. Samma ägare. Sedan finns trankärrsgården på andra sidan berget om fästningen. Jättemysigt, men där köper man mat o dryck via dem. Sedan finns det några bygdegårdar runt omkring kungälv.

• Tx2

Det är bilvänlig glögg, men finns nog någon icke-bilvänlig om man hellre vill ha det.
    Det kan nog vara bra om du åker med skille så hon hittar...

• Tx2

Tråkigt Tizia.
    Vad bra Myrmor, var lite orolig att hon inte skulle hitta till 45:an. Nu skall det handlas skumma tomtar

• Tx2

Mysigt med myrdregel!
    Hur skall Danielaa klara av att hitta?!

• Tx2

Suck, vad tomt det blev. Nu sitter jag alldeles här själv..

• Tx2

Hur långt som helst, är ju nästa år!

Sov gott, nanninanni för mig med.

• Tx2

skille: varför denna omkastning nu så plötsligt?

sweetsun: du glömde din burk.

• Tx2

Var lite trött kanske Men det är bara att skicka ett sms o kolla om jag är hemma annars får du den i januari.

Skall hem till min lilla näbb o förhoppningsvis få leka lite i snön om det ligger kvar någon.

Glad lucia!

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 3