Göteborgsbrudar 2009 - Del 3
Haha, det är sant. Tänk om man kunde välja BF
Haha, det är sant. Tänk om man kunde välja BF
Lycka till i ring-djungeln! Ett tips är att gå till stället där du köpte f-ringen. Inte omöjligt att dem har fler ringar i liknande skena. Och sedan får du prova med el utan bling o se vilket som passar din smal bäst.
Snart tänker jag gå vilse i hår-prydnads-djungeln. Verkar lika svårt det där.
carolinea1979: Vi har gjort våra kort. Så fort dem är postade o har kommit fram kan jag lägga upp bilder.
hummle: Hm, hängde inte med i efternamnsdjungeln. Går det att båda tar (samma) mellannamn? Har hört att det finns ett kryphål, men har inte koll på det.
Får se om han tar mitt efternamn el om vi skall ta min mammas flicknamn (fast jag tycker det låter knäppt på svenska så jag är lite skeptisk).
Kommer filmen på bio? El på dvd direkt?
Blä, slickat igen alla kuvert. Ingen vidare smak
Myrmor: Vi kan snacka ihop oss om tysklandresan, för dit skall vi Ev skall jag samköra även med en kompis som har disputation,men det var nog inte säkert om hon skulle ta med mat o dryck själv el om stället skulle ordna det. Men vi har tillgång till släp (o dragkrok) så det skall nog ordna sig.
Grym på att pyssla (annars är jag duktig på att dricka bubbel)... så är jag tillgänglig om det inte krockar med någon aktivitet som är inplanerad.
baver: Lovar att hojta om jag ser något. Då skall jag ta mig dit o kika. Vet dock inte om jag vill ha krona, kam, små stenar el blommor i håret...
Myrmor: föresten, det är helt ok att ni snor "min" idé.. jag norpar er till tackkorten
Angelica: vad synd med skorna. Men tur att ni upptäckte det nu. Går inte att lägga ned klänningen? Trist med underkjolen. Hm, kanske kan köpa din väns underkjol om den funkar med min klänning..
Någon som har koll vad det kostar att hyra alt köpa en underkjol?
Angelica: Jag vill inte ha för mycket vidd i kjolen, men ringar är bra så man får lite lättare att gå. Om hon fortfarande har kvar den i februari o den passar med min kjol så kanske det kan vara en lösning.
Själv älskar jag mina små diamantörhängen som jag fick i julkapp. Har nog knappt tagit ur dem, men dem kan bero på att det är barn-låsning på så det är meckigt, men passar mig perfekt
Vore jättesnällt!
Skall försöka hitta något lämpligt halssmycke, har ett gammalt stort hjärta (billig sak ) som jag älskar men skulle gärna ha ihop den med min/vår bokstav (lite ego..). Får kanske bli ett helt nytt smycke, skall kolla med Nordstan vad det skulle kosta. Men det får vänta tills klänningen kommer, kanske inte alls vill ha något halsband då. Hm, får kanske hinta för hjärtat att jag vill ha ett halssmycke i födelsedagspresent...