Göteborgsbrudar 2009 - Del 3
Yeah, nu har jag äntligen fått svar från nordstan. Inte alls samma pris som för två månader sedan. Får nog kika lite närmare på det.
Och jag närmar mig köp-knappen på klänningen!
Yeah, nu har jag äntligen fått svar från nordstan. Inte alls samma pris som för två månader sedan. Får nog kika lite närmare på det.
Och jag närmar mig köp-knappen på klänningen!
Nu sitter jag o fösöker fatta hu paypal funkar.
Jag tycker att du skall komma förbi o säga hej.
Härligt att ha dig tillbaka baver! Ser framemot att få se dig o blixten ikväll.
Kul att höra att det inte bara jag som har lite beslutsångest angående klänningen.
stellajsj: gillar oxå wranges, köpte våra f-ringar där. Kollade v-ringen där med, men även om jag hade 20% rabatt där så blev det ändå en massa pengar för "min" ring plus att vi skulle få betala för putsning av befintliga ringar.
Så igår beställde jag oxå min v-ring! På nordstansguld. Längtar tills april då jag får hämta den.
Artist: du hade rätt, rodiera. Inget n.
Köpte även lite material för extra tackkort o ev lite fler på gästlistan till bra pris (lite rabatt plus att jag upptäckte senare att hon missat att slå in kuverten) och T köpte skor. Idag så shoppade vi gröna servetter ikea. Och får jag löst mitt paypal-konto o måtten i helgen så blir klännningen beställd.
Så lite bröllopsfixande har blivit gjort i helgen. Känns väldigt bra.
stallsjs: känns så skönt att jag inte behöver fundera något mer på det (el klänningen, måtten skickades in igår).
Kan tänka mig att det är skönt att ha skickat ut inbjudningarna! Längtar tills våra skall skickas ut o datumet blir officielt.
JD: saknar inte pluggstressen, men å andra sidan hade man en hel del lugna perioder. Hade inte varit fel. Nu är det jämnt med aktivitet så nu gäller det att sprida på alla saker som skall göras.
Angelica: gillade oxå fyra bäst. Mest "tydlig". Jag gillade bilden med alla ord. Me like!
Trist att smurfen har varit så krasslig. Apropå smurf så hade även BR i nordstan bröllopssmurfarna ifall du inte hunnit skaffa dem (förutsatt att du fortfarande vill ha dem)
Verkar vara mycket krassligheter nu.
skruttgumma: nya datum finns inlagda i www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3123203.html Kolla om något passar. Så får du lite ansikten o troligtvis en massa skratt o lite tips.
Det verkar segt, vi hade alltid perioder så man kunde ta det lite lugnare o hade man tentan tidigt så hade man några dagar "ledigt".
Trodde tidigare att jobblivet skulle vara lättare, att man gjorde sina åtta timmar o sedan gick hem o inte tänkte mer på det. Men jag verkar inte funka så, likförbaskat följer jobbet med hem o mitt inatten kan man komma på något svar.
J D skrev 2008-12-01 16:27:27 följande:
angelica: hm, pill är nog inget jag skall utsätta mig för. Skulle prova att sy fast våra små lappar på inbjudningarna, men det funkade inte så bra (antingen trassalde tråden el så blev det för löst och gick upp). Skall testa om limma funkar bättre.
Sparad. Skall kika på den längre fram.
Härligt att dagens op har gått bra. Och att myran är snäll.
Japp, idag har jag en seg dag så då tillbringar jag lite tid här för att rensa tankarna.
Jag hade tänkt att köpa en speciel pulsklocka som han har kikat på men jag tror att det blir lite för mycket pengar. Funderade på svarta skor som han kan ha till bröllopet (jag får örhängen i julklapp som jag köpte för honom då jag ville ha dem på bröllopet...). Men det köpte han/vi i fredags så det slutar nog med att jag skaffar bilpryttlar då vi blev med bil i helgen el något han kan ha glädje av i skogen. Kan du inte ge bort körlektioner till honom...?