Inlägg från: Vendel och Angelica |Visa alla inlägg
  • Vendel och Angelica

Göteborgsbrudar 2009 - Del 3

Artist, hoppas dt går bra idag!! Jobbigt att behöva hålla på med det *kram*
    Tack för din "röst"

nu ska jag ta lite frukost!
    Se vad Smurfen vill göra idag när vi är hemma. Han e piggelin idag men hade feber iigår s han ska vara hemma en dag till...
    Kanske pärla halsband, till farmor o mormor i julklapp

hej hej så länge

• Vendel och Angelica

aha har de också smurfarna!! Tack för tipset
    en till för no4
    rutan med alla ord var en del pill men kul

Tx2 skrev 2008-12-01 16:24:44 följande:
    Angelica: gillade oxå fyra bäst. Mest "tydlig". Jag gillade bilden med alla ord. Me like!Trist att smurfen har varit så krasslig. Apropå smurf så hade även BR i nordstan bröllopssmurfarna ifall du inte hunnit skaffa dem (förutsatt att du fortfarande vill ha dem)Verkar vara mycket krassligheter nu.skruttgumma: nya datum finns inlagda i www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3123203.htm... Kolla om något passar. Så får du lite ansikten o troligtvis en massa skratt o lite tips.
  • Vendel och Angelica
    Grattis Skille

Härligt med bebis hummle!! Jag har oxå varit med på en förklossning, men det var innan jag själv fått barn. Så otroligt häfftigt!!

SB, Skille det var fina bilder på den bloggen! Jag måste ta mig i kragen o ta i tu med mig själv för planen ligger på bilder i mars va? Shit jag ser ut som en padda Motiveringen var finns den?? *trött på mig själv*

Ska till dr i dag och se om jag ska fortsätta vara hemma el vad vi ska hitta på....

kram
  • Vendel och Angelica

jag MÅSTE ta tag i mig själv.... varför är det så svårt... *ställer undan pepparkakorna nu*

• Vendel och Angelica

Danielaa jag e på SB... får ju bara ta mig i kragen nu... sen ska det ju hittas snygga underkläder med!!

• Vendel och Angelica

hipp hipp hurray til Danielaa
    trevligt med gekås o shopping !!
    jag vill oxå dit innan jul men det finns det inte tid till tyvärr!

Tizia fin klänning! ta en slöja gom inte är så dekorerad så kommer det bli strålande!!

jag har jobbat i helgen, varit hos kompisar en sväng ef jobbet i lö och sen var jag på dop i går, så jag var knappt hemma i helgen... segt men har ju gjort trevliga saker

kram kram

• Vendel och Angelica

Japp, det är ju på gott och ont att göra en massa efter att ha gått upp 0530 och jobbat till 15 ... huvva... helt död idag ska jobba tis-to... men det ska väl överlevas hoppas jag.. mår fortf inte så bra, har mkt ångest ocjh nim sretsplats kan ju ju innehålla en hel del ångest tyvärr...

Men det ska bli så kul att se er på torsdag!

Danielaa skrev 2008-12-08 13:37:07 följande:
    TACK!

Låter som en bra men intensiv helg!
  • Vendel och Angelica

jag har köpt en "snor dyr" slöja på Remanns... var dock rea... Men den är perfekt till klänningen... och M2B han sa ta den vem sager nej då???? hahahah
    Jag kan ta med mig slöja och tiara på torsdag om ngn är nyfiken?

Vet tjejer som har beställt fr nätet och de har varit så nöjda!!

Tizia skrev 2008-12-08 15:02:13 följande:
    Så blir det nog för mig oxå... E det ngn som beställt slöja på nätet ? Tycker dom e så dyra i bröllopsbutiker... Inte jättelust att betala 1500kr för en slöja jag bara ska ha under vigseln..
  • Vendel och Angelica

Att den kompliterar klänningen, matchar klänningen...
    det är väl det jag kan komma på.

Tizia skrev 2008-12-08 16:47:36 följande:
    Har ni som köpt slöja ngt tips man kan tänka på när man väljer ? Förutom att det ska va rätt färg...
  • Vendel och Angelica

De har redan fullt med ställningar utan för St Pauli... Är det både utvändig och invändig renovering? Utsidan borde ju vara klar tills det är dags, ställningarna har ju varit uppe där länge nu!
    Annars om ni gillar just den typen so St Pauli är så kan ni ju kolla med Örgryte Nya Ka! det är nog fr samma epok och är otroligt vacker den med!
    Vi hade gärna tagit den om det inte hade varit för att vi inte blir med än ca 60 personer och då känns det så stort.

Teapot skrev 2008-12-08 20:08:39 följande:
    Fick i helgen höra att kyrkan där vi ska gifta oss ska renoveras under nästa år. Ringde och hörde hur länge renoveringen ska hålla på. Vi har ju vårt datum bokat, och de sa att "de hoppades" att renoveringen skulle vara klar till dess, det "borde" den vara. Fick bara en dålig magkänsla... kanske man ska se sig om efter en back up-kyrka?
Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 3