Inlägg från: Vendel och Angelica |Visa alla inlägg
  • Vendel och Angelica

Göteborgsbrudar 2009 - Del 3

hihihi

Tack för en super mysig kväll!! Gott att äta och mysigt sällskap!
    Ser fram emot nästa träff!!!

Nu ska jag nana ska upp och fixa den lille stjärngossen im!

Kram kram

• Vendel och Angelica

Jag tar gärna emot fina bilder har samma adress som jag har på msn

skille skrev 2008-12-12 08:22:30 följande:
    Hei jenter inbox meg mailadressen deres så skal dere få julehilsen bilde samt ett annet morsomt bilde.....
  • Vendel och Angelica

Tizia V kommer ha frock koat och best man kommer ha mörk kostym med samma röda el gröna färg på sin slips Som Vs plastrong alt tärnans klänning.

Skille vad är detta risk för att bli av med jobbet kasst... Bebis verkstad e ju nice men ni kan väl "köra" igång en 2 månader innan bröllopet så borde du inte hinna bli så stor om magen om det tar sig!!!

Tx2 Grattis till faster titeln som kkommer

Hummle jag snackar oxå mkt bröllop förstår inte hur det kommer sig

Nu ska vi pensla o sätta på russin... sen är det lussebulle dags

Pöss o Kram

• Vendel och Angelica

Lussebullarna vart smaskens!! Tog faktiskt två till frukost idag ( det där med karaktär ni vet...)
    Visst kan du få beställa ngr tändsticksaskar! Hur många vill du ha? Är inte säker på att jag kan få tag på de i mini stl men den snäppet större. Är det med värmeljus o hela kittet? Hur många?

Tx2 skrev 2008-12-15 13:08:50 följande:
    Angelia: hur blev lussebullarna? Och är det möjligt att lägga in en beställning på några tändsticksaskar till jul? Kanske lite kort varsel men den var så söt så jag funderade på om det var lämplig gå bort klapp i jul.
    Sweetsun... nej nje vad kasst. Klart att man fixar ledigt för en väns bröllop! Hade jag vetat att det var kört så hade jag varit sjuk... Visst dålig arbets moral men måste jag så måste jag!
    Hoppas det löser sig! Prata med henne och säg vad du känner och tycker, man blir ju inte tillfrågad att vara tärna för inte!

hej Lea *vink*

Smurfen vart sjuk igår igen orkar inte mera nu... suck vad är det ed vår lille kille... Han var med på lusse firandet i fredags, sn hade jag honom hemma... Han var hemma tis-fre i veckan...
    Sen nu igen... Min lediga dag idag och han är snorig, hostig och febrig stackars liten....

Ska jobba nu tis-ons och sen helgen och måndag sen är det lång ledighet som gller... el ja tom 30/12...

Längtar...
    Ska försöka bestämma oss för hur våra inbjudningar ska se ut!
    Så vi kan börja förbereda dem..
    Hade väl tänkt skicka dem i början av maj o ha osa ca 8 v innan... så vi kan planera mat o sprit

Får ta o pyssla om min lille sjukling .

kram
  • Vendel och Angelica

men, vad är det med BT, först nu när jag loggade in så ser jag Skilles 2 meddelanden...
    om du inte redan varit där så jag ju på, på SB.

hemma hostig o snorig smurf här.. grinig.. blä...

ska laga mat nu

• Vendel och Angelica

Skille skulle jag ha FÖR mkt fritid VA... fattar noll

Tx2 Underbart att du gillar dem! Nemas problemas att fixa dem för er!!
    Helgen har varit såååååå lugn på å jobbet att vi höll på att få fnatt... det var 1 patient mer än personal så tja det var ok

Idag ska jag fixa ngr sista presenter... V med... sen så är det att vara hemma o göra inget alls bara typ städa baka greja fixa o ha oss...

KRAAm

• Vendel och Angelica

GOD JUL
    MED STORA KRAMAR
    fr SMURF FAMILJEN

• Vendel och Angelica

GOTT NYTT 2009!!
    I år blir vi alla fruar

• Vendel och Angelica

hej hej

Välkommen hem Skille

Härligt med beställda klänningar, fina broderier, inbjudningar, ring mm mm

Här är det ngr .- fattigare...
    Men det blir tröst idag med choklad inpakning, ansikts massage och brunch på Haga badet
    MUMSIGT... glömde juhe champange och choklad bitar med

jag har lagt upp hänget (fast mitt med vit diamant) som V fick i 4 årig förlovnings present! det jag fick designat och gjort på Nordstans Guld!
    och det fina setet jag fick av V

Har ni varit snälla under 2008? fick ni ngr roliga presenter?

Vi som ska ta SB, ska vi ta och boka ngn dag/em... jag ska till o lägga jobb schema och april kommer i denna vevan... bra om jag inte jobbar när vi ska fixa det!

Så nu ska jag strax i väg o njuta!
    Im är bara Smurfen o jag hemma V ska in o jobba ngr timmar!

Kram

• Vendel och Angelica

Baver Fotograf Peter Ger oss alla bilder högupplösta... www.photprint.se/wedding.htm
    Skulle inte tro att han "hittar" på ngt med bilderna efteråt, han har inte ens SB med på sin sida!
    Så jag tror att vi kan vara lugna

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 3