Göteborgsbrudar 2009 - Del 3
hihihi
Tack för en super mysig kväll!! Gott att äta och mysigt sällskap!
Ser fram emot nästa träff!!!
Nu ska jag nana ska upp och fixa den lille stjärngossen im!
Kram kram
hihihi
Tack för en super mysig kväll!! Gott att äta och mysigt sällskap!
Ser fram emot nästa träff!!!
Nu ska jag nana ska upp och fixa den lille stjärngossen im!
Kram kram
Jag tar gärna emot fina bilder har samma adress som jag har på msn
Tizia V kommer ha frock koat och best man kommer ha mörk kostym med samma röda el gröna färg på sin slips Som Vs plastrong alt tärnans klänning.
Skille vad är detta risk för att bli av med jobbet kasst... Bebis verkstad e ju nice men ni kan väl "köra" igång en 2 månader innan bröllopet så borde du inte hinna bli så stor om magen om det tar sig!!!
Tx2 Grattis till faster titeln som kkommer
Hummle jag snackar oxå mkt bröllop förstår inte hur det kommer sig
Nu ska vi pensla o sätta på russin... sen är det lussebulle dags
Pöss o Kram
Lussebullarna vart smaskens!! Tog faktiskt två till frukost idag ( det där med karaktär ni vet...)
Visst kan du få beställa ngr tändsticksaskar! Hur många vill du ha? Är inte säker på att jag kan få tag på de i mini stl men den snäppet större. Är det med värmeljus o hela kittet? Hur många?
men, vad är det med BT, först nu när jag loggade in så ser jag Skilles 2 meddelanden...
om du inte redan varit där så jag ju på, på SB.
hemma hostig o snorig smurf här.. grinig.. blä...
ska laga mat nu
Skille skulle jag ha FÖR mkt fritid VA... fattar noll
Tx2 Underbart att du gillar dem! Nemas problemas att fixa dem för er!!
Helgen har varit såååååå lugn på å jobbet att vi höll på att få fnatt... det var 1 patient mer än personal så tja det var ok
Idag ska jag fixa ngr sista presenter... V med... sen så är det att vara hemma o göra inget alls bara typ städa baka greja fixa o ha oss...
KRAAm
GOD JUL
MED STORA KRAMAR
fr SMURF FAMILJEN
GOTT NYTT 2009!!
I år blir vi alla fruar
hej hej
Välkommen hem Skille
Härligt med beställda klänningar, fina broderier, inbjudningar, ring mm mm
Här är det ngr .- fattigare...
Men det blir tröst idag med choklad inpakning, ansikts massage och brunch på Haga badet
MUMSIGT... glömde juhe champange och choklad bitar med
jag har lagt upp hänget (fast mitt med vit diamant) som V fick i 4 årig förlovnings present! det jag fick designat och gjort på Nordstans Guld!
och det fina setet jag fick av V
Har ni varit snälla under 2008? fick ni ngr roliga presenter?
Vi som ska ta SB, ska vi ta och boka ngn dag/em... jag ska till o lägga jobb schema och april kommer i denna vevan... bra om jag inte jobbar när vi ska fixa det!
Så nu ska jag strax i väg o njuta!
Im är bara Smurfen o jag hemma V ska in o jobba ngr timmar!
Kram
Baver Fotograf Peter Ger oss alla bilder högupplösta... www.photprint.se/wedding.htm
Skulle inte tro att han "hittar" på ngt med bilderna efteråt, han har inte ens SB med på sin sida!
Så jag tror att vi kan vara lugna