• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 3

Baver: köpte hem bröllopsmagasinet idag. Står lite om bryggan under bron. Ser mysigt ut på dem få bilderna som fanns.

• Tx2

angelica: toppen, skall testa det. tur att det finns lite medicinskt kunnigt folk som kan sådant här.
    tar med bilderna på klänningarna på torsdag så får ni komma med åsikter.

baver: kan ta med tidningen på torsdag så får du kika.

Nu skall jag fortsätta eldandet i spisen o få upp lite mysvärme.

Kram

• Tx2

Baver: fin klänning du hitta till mig. Skall försöka ta en allvarlig fundering, snart. Känner att jag behöver bestämma mig och beställa snart. Ifall den inte funkar.

Skille: Grattis till huset! Vill höra mer imorgon. Vill du inte dricka tequila för att du inte gillar det (håller dig bara till bubbel?) el har bullbageriet börjat komma igång?!

Artist: trist med människor som har för mycket pengar. Kan ni inte göra en kupp?

• Tx2

Jättefina bilder Skille. Får väl ta tag i bestämma mig för vem av fotograferna jag skall ha. Ni som har bokat Peter, hur många bilder får ni? Redigerade?

Tror att MD2009 reser ganska mycket i sitt jobb just nu. Men hon kommer på tequila-kvällen

• Tx2

Priserna hade jag koll på, men inte vad det kostar att framkalla hos honom. Får nog kolla upp med bildbehandligen om det ingår i priset el om man får betala extra. Blir kanske inte så mycket billigare mot det jag redan har bokat.

• Tx2

Jag har eva quirbach, samma som MD2009 och JD.

• Tx2

Hoppas att det släpper angelica så att vi får se dig ikväll. Längtar!

Fotografer!

Peter:

Daniela och Mikael
    Skille
    Angelica och Vendel
    Linn74
    funderar på om baver oxå har peter.

Eva Q:

JD
    MD2009
    Tx2

Kent I:
    SweetSun

• Tx2

Tack för igår tjejer. Alltid lika kul att se er. Artist, inboxa receptet. Kan ev ha stor nytta av det nästa vecka.

Kram

• Tx2

Här kommer menyn som jag skulle försöka beskriva igår, som en kock-vän tagit fram. Skall försöka hitta någon dag då han skall provlaga så att vi får smaka. Lamm valde vi för att jag kallade T för lammet i början och sedan har han försökt tänka råvaror för säsongen.

Urbenad lammsadel med creme på mjölkkokt vitlök, grillad grön sparris samt sky smaksatt med färska vårörter och saltrostad potatis.

Mjölkckoklad mousse med marinerade bär samt sorbet på råmixad rabarber och jordgubbar

Funderar lite på förrätten. blir nog en kall sådan vi pratade om fisk eller ost har jag för mig. kanske...

Getostterrin på med bränt socker, råinlagd rödbeta, saltrostade
    pinjenötter samt kall timjanemulsion

Mmm, dreggel

• Tx2

Fotografer!

Peter:
    Daniela och Mikael
    Skille
    Angelica och Vendel
    Linn74

Eva Q:
    JD